6.Bölüm Nikah

17 12 3
                                    

"bununla mı evlenicektim ben? Dayanılmazdı bunaaa..."

Yataktan kalktım ve banyoya girdim. Düşünmeden de edemiyordum, nereye gidicektik acabaa?
                        
                         🌘
Banyodan çıktım ve üzerimi değiştirmek için dolabıma bakmaya başladım.

Hemen giyindim ve aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen giyindim ve aşağıya indim. Devin ve Alaz kapının önünde konuşuyorlardı. Yanlarına gittim ve; "nereye gidicez artık söylermisin" dedim. Bana baktı ve; "nikahımıza karıcım" dedi. Ne, karıcım mı dedi o bana? Karısı falan değildim. Ters bir tavırla; "ben senin karın falan değilim" dedim. Güldü ve ; "birazdan olucaksın güzelim merak etme" dedi. Resmen evlenecektim hemde babamın katiliyle ama hepsi Erna içindi.

Nikah salonuna gelmiştik. Songül babanne, Selma hala, Belgin anne ve Berfin karşıdaki koltuklarda oturuyorlardı. Annem ve Erna da oradaydı çok şaşırmıştım. Tahminlerime göre Devin ailelerimizi tanıştırmıştı. Berfin ayağa kalkıp yanıma geldi ve ; "ayy yenge çok güzelsin ama gelinlik giymen gerekiyor hadi gel benimle" dedi. Ne gelinliği yaa giymem gerekiyor muydu? İtiraz etmedim ve ; "tamam hadi gidelim" dedim. Berfin elimi çekiştirdi ve peşinden sürükledi resmen. Gelin odasına gelmiştik. Koltuğun üzerindeki gelinliğe baktım. Çok güzeldi, bu gelinliği sevdiğim adamla evlenirken giymek isterdim. Ama hiçbirşey istediğim gibi olmuyordu. Benimde kaderim böyleymiş demek ki.
Berfin elimi bıraktı ve ; "yenge hadi giyin sen , ben kapının önünde bekleyeceğim . Yardıma ihitiyacın olursa seslen. " dedi. Başımı tamam dercesine salladım. Ve berfin odadan çıktı. Gelinliği elime aldım ve inceledim. Gerçekten güzeldi kim seçmişti acaba? Devin olabilir miydi?

 Gerçekten güzeldi kim seçmişti acaba? Devin olabilir miydi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelinliği giydim, aynada kendime bakıyordum. GGerçekten güzel olmuştum. Ve Berfin saç konusunda çok iyiydiii tam bir kuaför gibii.

Evet artık hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet artık hazırdım. Hemde sevmediğim biriyle evlenmeye hazırdım. Berfinle beraber odada bekliyorduk. Neyi beklediğimizi bilmiyordum ama neysee Berfin'i sevmiştim. Çok samimi, iyi bir kızdı ve ayrıca güzeldi de. İyi anlaşmıştık. Hatta o da beni sevdiğini söylemişti. Kapının açılma sesini duymamla birlikte Berfin de oraya doğru bakmıştı. Gelen Devindi. Üzerinde siyah takım elbise vardı. Gömleği beyazdı, çok yakışıklı gözüküyordu. İlk defa onu yakından incelemiştim. Yanıma geldi ve elini tutmam için uzattı, tutsamıydım acaba bence tutıyım. Elini tuttum, yüzüme baktı ve bana gülümsedi. Çok güzel gülüyordu. Gerçekten gülüşüne bitmiştim. Neyse, ne diyorum ya ben.

Nikah masasına alkışlarla beraber oturmuştuk. Herkesi görebiliyordum buradan. Bugün en mutlu günüm demek isterdim ama malesef sevmediğim birisiyle evlenince mutlu olamıyorum. Devin'in nikah şahidi; Berfindi benim nikah şahidim ise Ernaydı. Onu çok özlemiştim. Gerçekten Erna benim kardeşim gibiydi. Nikah memuru Devin'e baktı ve; "siz Devin Akça, Aleda Karaca'yı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? "Dedi ve mikrofonu Devin'e uzattı " evet " dedi Devin. Sonra nikah memuru bana sordu ; "siz Aleda Karaca, Devin Akça'yı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" sonra mikrofonu bana uzattı. Ben anneme baktım. Bana gülümsüyordü. Bekliyordum sadece bekliyor ve düşünüyor. Bu adam babamı öldürmeseydi ben burada olmayacaktım. Ya da babam hiç kumar oyanamasaydı. Yine burada olmazdım. Herkes meraklı gözlerle bana bakıyordu. Devin kulağıma eğildi ve; "hadi güzelim" dedi. Mikrofona eğildim, "evet" dedim. Herkes alkışlamaya başladı. Nikah memuru; "bende sizleri karı koca ilan ediyorum" dedi. Ve bana evlilik cüzdanını uzattı. Aldığımda berfin yandan bana fısıldadı; "havaya kaldır yengee" havaya falan kaldırmayacaktım. Hiç gerek yoktu. Amaa herkes birbirimizi sevdiğimizi sanması için kaldırmalıydım. Cüzdanı gülerek havaya kaldırdım ve salladım. Devin beni kendisine döndürdü ve alnımdan öptü. Herkes tekrar alkışlamaya başladı. Çok mutluydular, benim dışımda tabi...

Eveet güzel bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım seversiniz canlarım.💗

Bu arada ben köydeyim bölümler geç gelebilir.

Not:oy vermeyi unutmayınız🌘

Kucak dolu sevgilerle 💖

Karanlığın içindeki parıltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin