1.BÖLÜM

127 2 3
                                    

"Hayır can yaa sıra asel de, Sen 3 kez yaptın." Diyen simge ile başımı salladım." Aynen valla can biz mi dedik 2 kere dayıya, 1 kere de azgın teyzeye mesaj at diye." Can "ama kanka yaa bu son lütfen lütfeğn." Diye haykıran canın ağzına bir tane çaktım." Hayır hadi yeter bu kadar, sınıfa gidelim. Birazdan kel faruk'un dersi var." Beni onaylayan simge ile yukarı doğru üçer, beşer çıktık." Mallar ya" Diyen canı duymamazlıktan geldik.

"Simge kuşum sen bana baran'ın numarasını versene bende silinmiş." Baran, can, simge ve ben yakın arkadaştık. Ama bugün baran okula gelmemişti. "Tamam söyluyorum yaz. 0544******* bu kanka." "Saol gülüm eve gidince sorarım."

Faruk'un dersi bitmişti. Gerçi yarısında uyumuştum. Ama napim yani tarih dersi beynim almıyor sayısalcıyım ben aaa.

Diğerlerine görüşürüz dedikten sonra 10 dakikalık bir yürüyüş sonrası eve varmıştım. Yalnız yaşıyordum zaten. Babam ben 7 yaşındayken olmuştu. Hoş zaten ne babamın aslan kızı, ne de annemin prensesi olmuştum. Annem ise şuan biriyle evliydi.beni 16 yaşında yurda bırakmıştı bende başımın çaresine bakıp bir ev tutmustum. iyi değil di ama kötü de değildi. Yani sanırım.

Kendimi koltuğun üstüne atıp telefonu cebimden çıkardım.

Asel:Lan düdük.

Asel:Niye okula gelmedinnnnnnğ

Asel:Alllloooğğğggg amip beyinli hıyar

Asel: sana diyorum

0545:kimsin?

Kimsin mi hah götüme bak.

Asel:Anan canım anan

Asel:kim olcam göt herif asel'im

0545:kiminle konuştuğunun farkındasındır umarım küçük.

0545:Demek asel ha iyiymiş. 18 yaşında olan, yalnız yaşayan, sarışın, 1 57 boylarında, beyaz tenli. Mükemmel.

Ne diyor du be bu. Göte bak, numaraya bakınca yanlış olduğunu anlamıştım. Şimdi boku yedik.

Asel:hasssss kusura bak canım benim. Yanlış numaraymış. Hem kimsin be anamın adını da söyle tam olsun.

0545:Buket mi?

0545:baban da fatih?

Anasının şeyii lan bune adam bir tc mi bilmiyor.

0545:Tabi baban sen 7 yaşındayken öldü. Annen de seni yurda bırakıp başka bir adamla evlendi?

0545:söylesene küçük, anne ve baba sevgisi olmadan yaşamak nasıl nor duygu? Doğru mu bildim?

Bunları biliyordum, ama başka birinden duymak kötü hissettiriyordu. Haklıydı o sevgi duygusunu hiç yaşamamıştım. Bilmiyordum.

Asel:evet doğru bildin. Yanlış numaraya yazdım. Üzgünüm.

Yazdıklarımdan sonra telefonu kapattım ve o gece saatlerce ağladım. Ben buydum sevgisiz yaşayan, güçlü durmaya çalışan biri. Alışmıştım. Alıştırmıştım kendimi.



Herkese merhabaaa ilk kitabımın ilk bölümü. Desteklerinizi bekliyorummmmm

YANLIŞ NUMARA/YARI TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin