Hudba

753 14 4
                                    

Začal zvonit budík a já unavená z celého večera vstávám a snažím se připravit do školy. Po půl hodině když už nevypadám jako zombie ale aspoň jako člověk, utíkám na tramvajovou zastávku. Do uší si dám sluchátka-jako vždycky. Pustím si svůj oblíbený playlist. Tramvaj má minutu zpoždění. Sednu si někam dozadu a jedu do školy. Tramvaj jede sedm zastávek a na osmé vystoupím, samozřejmě tramvaj jede ještě dál. Rychle běžím do svoji školy. Do lavice si sednu deset minut před zvoněním. Porad mam v usich sluchátka a snažím se zhybnotizovat hodiny. Najednou cítím na mém levém rameni klepání. Sundam si sluchátka a vidím a poslouchám Agu.


(A-Aga, V-Vaness)
A:,,Dneska ti to trvalo dlouho."
V:,,Vždycky mi to trvá dlouho."
A:,,Ale dneska nějak déle než normálně."
V:,,Ty víš že v pondělky jediný co mě drží při zemi je můj odpolední trénink."
A:,,Nejsi už tím nějak moc posedlá?"
V:,,To je moje relaxace před maturitou, navíc tam jsou jediný lidi, kterým věřím."
A:,,No děkuji."
V:,,Tak promiň, Ty jsi samozřejmě na prvním místě, ale v téhle místnosti jsi jediná."
A:,,A co Filip?"
V:,,Tak jo bavit se s ním dá, ale je to kluk, který jel snad po každé holce v téhle třídě."
A:,,Hej!"
V:,,Samozřejmě u tebe zjistil, že jsi ta pravá."
A:,,AAAA!"   Vykřikla Aga, protože na ni ze zadu vyskočil Filip.
F:,,Ahoj zlato."
A:,,No ahoj, lásko."
V:,,Fuj."
F:,,No nazdar neznámá holko, doufal jsem v lepší reakci."
V:,,Filipe ty víš, že to nemyslím doslova, ale je to nechutné se koukat na to jak si  tady "užíváte"."
A:,,Tak si taky někoho najdi, už je načase před plesem."
F:,,Aga má pravdu."
V:,,A koho prosím vás, vzdyt všechny kluky které znám střídají holky po dni."
F:,,Ale zas tak strašní nejsme."
V:,,Nejste? To byl hezky pokus o vtip."
F:,,Tak mi řekni jeden příklad, který to doslova dělá."
V:,,Štěpán."
A:,,Tak ale zrovna největšího děvkaře si nemusela říct."
V:,,Ale musela, všichni kluci jsou stejní."
F:,,Jak myslíš."
V:,,Samozřejmě ty ne Filipku."
A:,,Mohla by ses někdy s námi bavit normálně, bez ironie a převrácení očí."
V:,,To bych už nebyla já."
F:,,To má pravdu, to by nebyla ta správná Vanesska."
V:,,Takhle si nekoupíš moji lásku."
F:,,Taky se o to nesnažím Vanessko."
V:,,Běž někam už."
F:,,Už jdu, jelikož za tři dva jedna zvoní."

Zrovna když řekl zvoní, tak zazvonilo.

V:,,Jak to sakra děláš, že se ti to vždy podaří."
F:,,To je tajemství."

Celý den utekl jako voda a už jsem si nemohla dočkat tréninku, kde konečně po víkendu uvidím Klauďu. A můžeme si zacvičit v posilce.

Všechny cesty vedou vždy k sobě Kde žijí příběhy. Začni objevovat