-1-

2.5K 93 49
                                    

Jisung:Yaw Jeongin sen nerdesin 2 saattir bekliyorum ağaç oldum.

Jeongin:Bekle üstümü giyemmm

Jisung:Lan hıyar daha yenimi üstünü giyiyon

Jeongin:Tamam tamam geliyom.Hani sen nerdesin??

Jisung:Arkandayım bir zahmet arkanı dön.

Jeongin:tamam gidekkkk

------------------------

(Jeongin'den)

Jisung'u sınıfına bıraktıktan sonra önüme bakmadan koşuyordum çünkü Jisung beni çok oyalamıştı ve bende derse geç kalmıştım işin kötü tarafı ilk dersin matematik olmasıydı matematik hocası tam bir şeytan tüm okul hocadan korkar müdür bile matematik  hocasından korkar o kadar şeytan yanii giderken bir çocuğa çarptım ve yere düştüm çocuk kafasını kaldırdı ve dikkat etsene be! diye bağırdı bende tabii hemen ayağa kalkıp özür diledim çocuk kahverengi sacliydi ve gözleri ise maviydi o kadar tatlıydı ki öğlen yemeği niyetine yerdim çocuk hala bana bakıyordu ben ise dersi unutup çocuk ile konuşmaya başladım.

---------------------------

Jeongin:Şeyyyy- adın ne?

Seungmin:Ne yapacaksın adımı önce bana cevap ver velet!

Jeongin:1.si ben velet değilim 2.si ise özür diledim zaten 3.sü sadece adını söyleyeceksin

Seungmin:boş yapma be git şimdi

Jeongin:ders diye birşey var niye gitmiyorsun? Keşke bende bu derse girmesemmmm

---------------------

(Seungmin'den)

Çocuk bir tuhaftı ve bilmiş bilmiş konuşuyordu bu sinirlerimi bozmuştu ve çocuğu dinlemeden yanından uzaklaştım sanırım çocuk okulda yeniydi çünkü onu hic görmemiştim sonuç olarak bu okulun zorbasiydim ve hemen hemen herkesi tanıyordum.Bu çocuğa bir ceza gerek..

----------------------

Bu benim ilk ficim olduğu için pek dikkat etmedim ve baya kısa oldu sorry:((
Gece gece yazmiyim diye bıraktım yoksa yazardım:D kelime sayısı:230:D

Bully - SeunginHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin