Rozospato som zaklipkala očami. Slnko pomaly zapadalo za horizont a jeho farba sa menila na červenú a oranžovú. Auto prechádzalo okolo zálivu pri oceáne, cesty boli takmer prázdne a v diaľke som si všimla odbočku do mesta.
"Zaspala si" ozval sa hlas vedľa mňa. Uškrnula som sa a prikývla.
"Vyzerá to tak." pretrela som si rozospaté oči a pozrela za seba.
Butterfly poslušne sedela na zadných sedadlách s hlavou vystrčenou von oknom, nasávajúc protismerný vietor s otvorenými ústami. Vyzerala presne ako všetky psy vo filmoch, ktoré si s vyplazeným jazykom užívajú vietor.
"Už tam budeme." Ashton odbočoval z diaľnice na výpadovku k Avila Beach.
Biele BMW vošlo na ulice mesta a po pár semaforoch znovu zastavilo na konci mesta.
Ashton však neodbočil k domom na pobreží ani späť na diaľnicu. S autom prešiel cez križovatku a kolesá zaškrípali pod štrkom na ceste.
"Vlastne moji rodičia nebývajú v Avila Beach. Len kúsok odtiaľto, neboj, nejdem ťa predať na orgány." zareagoval na môj pochybovačný pohľad.
Myslím, že som znovu zaspávala, keď sa ponad konáre stromov začali črtať obrysy budovy.
Po chvíli sme vyšli z obkľúčenia stromov a zastavili na štrkovej príjazdovej ceste pred -pravdepodobne, domom Ashtonových rodičov. Nebol to najväčší dom aký dom kedy videla, no ani zďaleka sa nerovnal tomu môjmu.
Mal staré biele obloženie, tri poschodia a pred prednou terasou sa kľukatil chodník z mramorových dlaždičiek. Okolo domu bolo mnoho kvetinových kríkov, stromčekov a záhonov. Od cesty bolo vidno malú pieskovú pláž, s mólom a staromódnou loďou.
"Ashton!" z vchodových dverí vybehla útla žena v kvetovanej blúzke a strarých rozťahaných džínach. Ashton mal asi pravdu o tom dedkovom svetri.
"Ahoj Jay" vystúpil z auta a silno ju zovrel v náručí. Bolo vidieť, že sa dlho nevideli, a Ashtonovy chýbala rovnako ako on jej.
"Dobrý deň" pozdravila som sa a usmiala na staršiu ženu.
"Vitaj dieťa. A hovor mi Jaylin," podala mi ruku "a toto je Anthony." ukázala k predným dverám, odkiaľ vychádzal približne rovnako starý muž ako Jaylin.
Na sebe mal vyblednutú kockovanú košeľu a farmárske nohavice. Obaja sa k sebe perfektne hodili. Jaylin mala hnedé vlasy, no na korienkoch jej vytŕčali šedivé pramienky. Zjavne si ich dlho nefarbila. Scott mal šedivé krátke vlasy a rovnako ako všetci muži menšie pivné brucho.
Podišiel k Ashtonovy, no nič mu nepovedal. Snažil sa mať pohŕdavý výraz, no v očiach mal radoť, zjavne z jeho prítomnosti. Vedela som, že majú spolu nejaké spory, no aj cez ne, je Ashton stále jeho syn.
Otvorila som zadné dvere, z ktorých okamžite vybehla Butterfly, a ako mala zvykom, hneď sa privýtala.
Z dverí vybehli štyri deti. Dve mohli mať okolo desať rokov, ďalšie približne sedem a posledné malo ledva päť. Vyrútili sa k Butterfly, ktorá na nich okamžite skočila a začala ich olizovať.
Neskôr -keď sa s Butterfly vyváľali po celom pozemku, sa mi predstavili: najmladšia bola Ashley, blonďavé modrooké, päť ročné dievčatko, Alliot- osemročný chlapec s nakrátko ostrihanými vlasmi a dvojičky Axell a Allen s dlhšími vlasmi a žiariacimi zelenými očami.
"Poď, zoznámim ťa s bratmi." Ashton ma zobral za ruku smerom do domu.
"Ash? Kto je tá žena? Nevravel si, že tvoja mama zomrela?" pošepla som mu, kým sme vychádzali po schodoch.
KAMU SEDANG MEMBACA
Boy from the fitness [SK] (dokončené)
RomansaAshton a Elizabeth. Tak na prvý pohlad odlišní dvaja ľudia, ktorých cesty sa zrazia v posilňovni. On je tipický bad-boy, ona poslušná sekretárka. Čo sa stane ak sa stretnú a bezhlavo zamilujú? Bude to ich happy end alebo len ďalšie trápenia a zlomen...