Pov hermelien
Ik word wakker met veel hoofdpijn.
Ik kijk een beetje rond.
Dan schrik ik ik zie een jongen met blond haar en blauwen ogen.
Dan word alles wazig.
Een paar uur later word ik weer wakker met de zelfde jongen voor mijn neus.
Dan zie ik wie het is het is draco malfidus.
Ik wil iets rechter gaan zitten maar de zuster houd me tegen.
Ze zegt dat ik moet rusten.
Wat is er gebeurt mompel ik.
Dat kun je beter aan malfidus vragen zegt de zuster.
Hoezo vraag ik verward.
Malfidus heeft je gered.
Er loopt een traan over mijn wang en mijn ogen vallen langzaam naar beneden.
Nu voel ik de pijn pas en ik val in een diepe slaap.
Pov draco
Ik weet niet hoe lang ik hier al zit het voeld als een eewigheid.
Ik hoop dat ze snel weer wakker wordt.
Ik voel me alleen.
Zonder haar is de wereld een ramp,niet zo denken en waarom denk ik aan dat modderbloedje.
Ik wil weglopen maar ik kom niet vooruit.
Het lijkt wel alsof ik bij griffel wil zijn.
Dan komt er iemand aan ik spring op en loop weg.
Ik zie wie het is ik loop met mijn schouder tegen hem aan zodat hij valt.
Wat ben je weer omhandig potter.
Moet jij nodig zeggen malfidus.
Ik loop verder en ik zie patty staan ze komt flirterig naar me toe hoi draco.
Wat wil je patty.
Ik vroeg me af of jij en ik samen iets gaan doen. Rot toch op met je geflirt patty.
Patty loopt boos weg en ik loop naar mijn kamer ik ga douchen en dan slapen ik droom over hermelien. Pov hermelien
Ik slaap maar toch voel ik een hand op mijn arm.
Ik droom o er draco.
Maar dan schiet ik wakker van de pijn ik schreeuw het uit en snel komen er zusters aan gerend.
Ze vragen wat er is maar ik krijg geen woord over mijn lippen.
Dan begint het weer pijn te doen.
De zusters halen draco uit zijn droom.
Draco moet mee.
De zusters met draco komen mijn kant op draco gaat naast mij zitten en pakt mijn hand.
Dan blijft de pijn en ik schreeuw zo hard dat perkamentus en prof. Anderling naar mij toe komen.
Ze vragen wat er is en de zusters geven antwoord.
Mijn ogen worden zwart ik vlieg uit mijn bed en begin te zweven mijn wond is ook helemaal zwart.
Dan begin ik met een rare stem te praten.
Ze zullen komen,ze zullen komen.
geef mij harry potter en jullie overkomt niks.
Geef mij harry potter.
Je hebt maar weinig tijd.
Dan val ik met al mijn gewicht op de grond.
mijn ogen zijn weer mooi bruin
Maar mijn wond blijft zwart.
Da worden mijn ogen weer zwart en ik sta op.
Ik loop de trappen af en op. Ik loop de kamer binnen van harry en ik neem hem mee.
We komen te staan voor de ziekenzaal.
Ik pak hem bij zijn keel en ik zorg ervoor dat hij geen lucht meer krijgt.
Perkamentus rent naar mij toe en hij haalt me los van harry.
Harry valt op de grond en komt niet meer bij hij ademt nog wel maar hij is bewusteloos het zelfde proobeer ik bij perkamentus maar dat lukt niet.
Ik begin weer te zweven maar dan val ik draco aan maar perkamentus houd me tegen ik val weer op de grond en mijn ogen zijn weer bruin ik lig ingezakt op de grond en word weer wakker van de pijn maar nu komt het door de wond die helemaal zwart is.
Ik begin zwaar te ademen.
Maar dan gaat het beter.Hallo allemaal ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden ik hoop ook dat jullie reacties schrijven maar ik hoop vooral dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden xxx@stiekje
ps.als je een idee hebt dan wil ik het graag horen.
JE LEEST
draco en hermelien
Fanfichermelien gaat naar school om daar te helpen. ze ziet dat draco alleen aan een tafel zit te eten. er gebeurt iets met hermelien en draco waardoor ze elkaar beter leren kennen. Wat gaat er gebeuren...?