dansul zeilor

5 0 0
                                    

După ce am adormit am avut un vis foarte ciudat dar am avut o presimțire ca cândva am fost acolo dar în trecut și nu-mi puteam da seama când sa întâmplat acest eveniment se făcea ca sunt în calcuta și făceam un dans în cinstea zeiței kali zeița binelui și al râului dar mai era cineva cu mine era un bărbat care făcea dânsul cu mine după ca am terminat dânsul toată lumea sa agitat iar eu nu știam dece se agita toată lumea iar eu lam întrebat ca ce sa întâmplat iar el mia zis ca să făgăduit o crima la balul zeilor nu-mi venea sa cred ca să făcut o crima fix în ziua când este balul zeilor cine a făcut acest lucru chiar nu prețuiește sărbătorile oficiale mai ales când sunt în cinstea zeilor după ce mam trezit din vis mam întrebat oare ce înseamnă visul meu și dece lam visat fix după ce am visat-o pe narcisa cateva zile mam tot întrebat oare ce înseamnă acest lucru.
După două luni când mam vindecat de tot am decis sa caut informați despre balul zeilor și când a fost o crima la acest bal asa am și făcut mam dus la biblioteca  universități și lam întrebat pe domnul bibliotecar cmtaca are cărți despre istoria calcutei și despre balurile zeilor el a spus ca da și ma condus la secțiunea despre istorie și zeilor din calculator după ce am ajuns el ma întrebat din curiozitate ce caut de fapt eu iam spus că este o informație personala el mia spus ca bine și ma lăsat sa caut ce vroiam sa găsesc tot cautam prin cărți și la un momentan am ațipit pentru câteva ore în biblioteca și am avut o viziune ce ceea ce trebuia sa găsesc era o carte mov pe care scria oracolul și teita kali de westwood Charles după ce mam trezit am pus celelalte cărți la loc și am cautat cartea respectiva ia pe la sfârșitul zilei am găsit-o am luat-o pentru o luna de la biblioteca și în seara aceasta am început sa citesc din ia la început spunea cum a apărut oracoli și zeițele nu mă interesat prea tare începutul asa ca am decis sa ma pun sa dorm ca poate o sa găsesc ceea ce caut în carte dacă visez dar spre surprinderea mea chiar asa a fost dar mam trezit în vis în alt timp nu mai eram la acel bal eram în tren templu și ma închinăm unei zeitat după ce mam închinat mam dus și lam întrebat ca unde o găsesc pe căli el mia zis ca sus pe muntele diabla nu departe de oraș este în templul ei eu iam mulțumit și am plecat intrecolo dar când sa întru mam trezit din vis mam trezit și am mers jos sa mănâncă gândit ca după ce mănânc sa o sun pe bunica sa vad dacă ea știe ceva despre aceste vise.
După ce am mâncat am luat telefonul și am sunat-o pe bunica mea și am întrebat-o despre visele mele dar ea a spus ca nu știe nimic și nici nu știe dece visez toate lucrurile acestea după ce iam închis bunici mam decis să citesc din carte și am citit pana la un paragraf în care scria asa( visele spun cine ești și cine ai fost vechi prieten știam ca vei uita tot asa ca am decis sa te ajut descendenta a lui delphy)după ce am citit aces5 paragraf mam gândit ce înseamnă asta tot mam gândit și timpul a trecut dar tot nu găseam răspuns la ceea ce am citit asa ca mam decis să mă culc casă îmi limpezesc mintea.

oracolul lup Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum