Hyunjinden:
Felix komadan uyanınca yanına gitmek için kapısında sıra beklemeye başladık. İlk önce jisung , seungmin ve yeonjun girmişti içeri. Onlar çıkınca ben girecektim.
Uzun bir aradan sonra sonunda çıkmayı başarmışlardı. Sıra bana geldiğinde heyecandan mı bilemiyorum nefesimi tutmaya başladım. Arada kesik kesik nefes alıyordum. Evet hergün komada iken ziyaret etmiştim ve yanından ayrılmamıştım. Ama şimdi benden nefret ediyordu.
İçeri girdiğimde güzelliği karşısında konuşmayı unutmuş gibiydim. Siyah saçları beyaz teninde kırmızı gözleriyle... çok güzel görünüyordu. Yüzüne bakınca beyaz teninde olan siyah ve kahve karışımı çillerini öpmek istiyordum.
Onu fazla incelediğimi fark edince başka yöne baktım. Yatağının yan tarafına oturdum. İkimizde birşey demiyor sadece birbirimize bakıyorduk. Bu durum beni rahatsız edince sessizliği bozdum.
H: Nasıl hissediyorsun?
F: vampirlerin hisleri olmaz.
H: Yanılıyorsun. Onların da hisleri var sadece onları açığa çıkaracak doğru kişiyi bulman gerekiyor.
F: hiçbir zaman desene.
H: Felix... bak ben.. söze nasıl gireceğim bilmiyoru-
F: Konuşma o zaman.
H: Hayır. Sana kendimi ifade etmek istiyorum.
F: Neden ki? Benden yararlanmak için mi? Üstelik sevgilinin yanına gitmen senin için daha doğru olur.
H: Evet senden yararlanmak için seninle yakınlık kurdum. Ama sana olan duygularımı kabul etmekte zorlandım. Felix ben seni gerçekten çok seviyorum. Sevgilimi ise seni unutmak ve bu üstün duyguyu (aşk) kapatmak için onunla çıktım. Ama sana olan sevgimi eksiltmek yerine daha da arttırdı lix. Bu yaptığım ateşe odun atmak oldu.
F: Beni kullanmak için çıktığın yolda bana aşık olduğunu mu anlatıyorsun. Üzgünüm senin planlarını mahvett-
H: Felix...senin olmak istiyorum. Seni istiyorum. Bir şans daha veremez misin?
Elini tuttum. Sıcak bedenimi hissetmesini istiyordum.
H: Sıcaklığı hissediyor musun? Sana olan sevgim bedenime de yansıyor. Peki sen?
Tuttuğum elinin sıcaklığını hissettim Lix. Sende beni seviyorsun. Beni kabul edersen seni asla bırakmam.F: Beni bırakırsan seni öldürürüm Hwang!
Bedenini kollarımın arasına aldım. Felix ise kollarını boynuma doladı.
H: seni seviyorum lixie~
F: Bende jinnie~
Kollarımda yoğun bir acı hissettim. Kendimi felixten kurtarıp ellerime baktım. Gördüğüm şeyle gözlerim aralandı.
F: DOKTOR YOK MU! MA-HOO!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Vampireİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...