İlk tanışma

425 12 4
                                    

Selam aşklarım.
Laf yapmıcam iyi okumalar.

Rose'den

Selam, ben Rose size öncelikle kendimi tanıtmak istedim. Ünlü bir modelim Mika ile 5 ay önce evlendim açıkçası bana düğün gecemizden beri dokunmadı aslında pek düğün gecesinde de dokunmadı... Uykusu varmış yorgunmuş.
Evlendiğimizde her şey değişti sevgili iken çok mutluyduk ama şuan pekte sayılmaz.

Aşağı katta indim Mika yine her zamanki gibi elinde bilgisayar oturuyordu. Yanına oturdum.

"Bakıyorum da çok meşgulsün"

Cevap vermedi bilgisayara odaklıydı
Bilgisayarı elinden çektim tüm cesaretimi ve yorgunluğumu topladım Mika'nın kucağına oturdum ve dudağına yapıştım, fakat ters giden bir şey vardı.
Karşılık vermiyordu geri çekildi, Elleriyle beni kucağından itti yere yapıştım gözüm dolu bir şekilde MİNA'YA baktım eline bilgisayar almış eliyle dudağını siliyordu.

"İşim var çocukça hareketlere vaktim yok Rose, sırası "

Dedi.
Ayağı kalktım.

"Ne zaman sırası geldi ki! "

Gözümden bir kaç yaş gelmişti
Kolum ile silerek odama çıktım
Yatağa yüz üstü uzanıp kafamı yastığa
gömdüm, ağlamaya başladım.

Neden ben ha neden benim basıma geliyor bunlar.Neden beni sevmiyor.Bana o gözler bakmıyor.

Bu düşünceleri yarıda bıraktım neden ben ağlıyordum ki ağlaması gereken o benim gibi güzelliği kaçırdığı için o kaybetti .

Ayağı kalktım.
Giysi odama geçtim güzel sık bir kıyafet çıkardım saçımı düzleştirdim hafif doğal bir makyaj yaptım uyumlu bir çanta aldım. Hazırdım çıkıp biraz kafa dağıtacakttım.

Bu şekil giyindim.

Aşağı doğru indim Mika bilgisayarı bırakmış telefonla konuşuyordu ama sözleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı doğru indim Mika bilgisayarı bırakmış telefonla konuşuyordu ama sözleri...

"Tamam bebeğim geliyorum beni bekle birazdan...hahahhah. Rose haberi yok geliyorum"

Dedi ve telefonu kapattı.
Gözlerim dolmuştu ne yani beni aldatıyor muydu hayır ya ben yanlış anlamışımdır. Bu düşünceleri geride bıraktım ve odaya giriş yaptım.

"Selam . "

Dedim.
Hemen telefonu cebine koyup bana doğru döndü.

"Selâm da bir yere mi gidiyorsun iyi evde tek kalmamış olursun"

Dedi.

"Evet biraz kafa dağıtıcam da tek kalmamış derken? "

Dedim.

"İyi, ha evet iş yemeği varda "

Çok saçma bir yalandı bu saate? Saat akşam 21.28 geçiyordu kafaya takmadım beni umursamayan bir ise yaramazı neden umursayım ki.

"İyi"

Dedim.

"Seni bırakırdım fakat ben hazırlanıp birazdan çıkıcam "

Dedi.

Tamam anlamında aşağı yukarı kafa salladım. Evden çıktım şoför arabayı hazırladı ve kapımı açtı teşekkür edip bindim.

"Nereye Bayan Park? "

Dedi.

"Herhangi bir bara "

Dedim. Derin bir nefes aldım ve camdan dışarı izledim bir kaç dakika sonra vardık. İnip kapımı açtı bir sürü kameraman kapının önündeydi ünlü bir vardı tüm ışıklar bana çevrildi herkes beni çekiyordu arabadan indim kapımı kapattım gitti şoför derin bir nefes aldım ve kameralara gülümsedim. Bana sorulan soruları umursamadım ve içeri girdim içerdeki herkesin kafası bana çevrildi umursamadım dezgaha doğru ilerledim ve ordaki sandalyeye oturdum hemen Saçı kahküllü kısa olan kız yanıma geldi şaşkınlık ile.

Lisa'dan

Bir saniye bir saniye karşımda şuan Bayan Park duruyordu kriz geçirmek üzereydim o kadar ünlü gelmişti bıraya bayan Park harici en büyük hayranıydım aslında sadece hayranı değildim ona plotoniktim... Ondan deli gibi hoşlanıyorum gönderilerine bisürü yorum yapıyordum ama asla görmüyordu ve şuan tam karşımda oturmuştu arka tarafa geçip parfüm sıktım ruj sürdüm saçımı açtım ve ona doğru ilerledim kalbim yerinden çıkacaktı resmen.

O o çok güzeldi şuracıkta dudaklarına yapışmasım var bu düşünceleri bir yana koyarak konuşmaya başladım.

"Ne istersiniz"

"Bira "

Diye cevapladı.
Bir bira getirdim ve ona uzatım elimi iki yana koyarak onu izledim

Rose'den

Saçı kahküllü kız benimle güzel ilgileniyordu çok kötüydüm içimden ona güvenebilirsin diyordu konuşmaya başladım.

"Kocam sanırım beni aldatıyor... "

Dedi biliyormuş gibi kafa salladı
Bir an en küçük detayına kadar ona anlattıyordum o ise sakince beni dinliyordu.

"...Dedi bende çıkıp buraya geldim işte. "

Dedim.
Kulağıma yaklaştı ve konuşmaya başladı.

"Seni kocandan daha iyi becerebilirim"

Duyduğum şey ile öylece orda sıkıldım çok şaşırmıstım o ise saçımı kulağımın arkasına koydu ve çekildi göz kırptı



Bu bölüm bu kadardı canlar.
Beğendiniz mi?

Oy verin Allah aşkına.

İstek:
Şikayet:

Seni Kocandan İyi BecerebilirimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin