🌟5🌟

266 20 109
                                    

Bardzo przepraszam was moje kociaki a najbardziej jestemgejuchem bo jej obiecałam że napiszę seks Will'a i Mike'a i próbowałam, ale niestety nie umiem pisać takich scen z facetem, a co dopiero dwóch, ale za to napisałam coś innego...mrał😼

I jeszcze jedno Will ma taką fryzurę bo stwierdziłam że trzeba mu zrobić sexy włoski xddd a poza tym zostałam w formacie grzyba więc najs:)

I jeszcze jedno Will ma taką fryzurę bo stwierdziłam że trzeba mu zrobić sexy włoski xddd a poza tym zostałam w formacie grzyba więc najs:)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


~Max

Ja i Nastka mamy już wszystko przygotowane, najpierw upijemy chłopaków i wyślemy ich razem do pokoju. A potem zrealizuje mój plan...
Gdy siedzieliśmy już wszyscy na kanapie zabrałam głos.

- słuchajcie wiem że będziecie chcieli odmówić, ale zanim to mamy po 15 lat co nie? Więc jak trochę się napijemy to nic nam się nie stanie - powiedziałam i liczyłam na to że jednak się zgodzą bo nie chce utrudniać nam zadania - no nie wiem bo jeśli moja mama się dowie chyba odeślę mnie na drugą stronę - odpowiedział zielonooki szatyn

- Will weź przecież żeby przejść na drugą stronę El musiałaby otworzyć przejście a tego nie zrobi, prawda? - popatrzyłam na Przyjaciółkę, a ta pokiwała głową na tak - widzisz? - zapytałam patrząc błagalnym wzrokiem na niego

- nie jestem przekonany do tego... -powiedział cicho - boże czy to nie brzmi super? -zapytałam zrezygnowana bo chyba tylko mu się nie podobał ten pomysł - szczerze to brzmi chujowo - odpowiedział szybko - od kiedy ty takim złym chłopcem jesteś że przeklinasz? - zapytałam bo pierwszy raz słyszałam brzydkie słowo z jego ust.

- jestem złym towarzystwem, to dlatego -
Powiedział uśmiechając się do przyszłego chłopaka czarnowłosy, na co ten odpowiedział mu przewróceniem oczu - no proszę tylko ten jeden raz - powiedziałam błagalnie składając ręce jak do modlitwy - no dobra...- powiedział cicho - no i smerfastycznie - powiedziałam łapiąc Nastkę za rękę i ciągnąc w stronę kuchni.

- udało się, teraz druga faza planu - powiedziała uśmiechając się przebiegle szatynka - tak - powiedziałam zatapiając się w jej pięknych brązowych oczach.

Wzięłyśmy czystą wódkę i poszłyśmy do salonu.

- a do wódki nie trzeba przypadkiem czegoś na zapitę? - zapytał ciemnoskóry - nie po co? - odpowiedziałam pytaniem na pytanie - mam pomysł butelka - powiedziałam przechodząc do fazy drugiej naszego planu. Na początku nie chcieli się zgodzić dlatego trochę ich przymusiłam.

- Nastka zacznij - podałam jej butelkę gdy już siedzieliśmy w kółku na podłodze, a ona zakręciła. Plan był taki że po paru rzutach użyje mocy tak by wypadło na Will'a albo Mike'a jak będę kręcić i wtedy zadam wyzwanie żeby się pocałowali - no Dustin prawda czy wyzwanie? - zapytała szatynka chłopaka

- wyzwanie - powiedział pewny siebie - Max pomożesz mi wymyśleć jakieś? - zapytała mnie z chytrym uśmiechem, a mu mina odrazu zrzedła - oczywiście - odpowiedziałam - to może cała szklanka wódki na rozgrzewkę, BEZ ZAPITY - powiedziałam do Jane -świetny pomysł, dawaj Dusty - powiedziała i obie wybuchłyśmy śmiechem - wy jesteście pewne że nie piłyście wcześniej? - zapytał nas czarnowłosy gej(czytaj Mike) - chyba nie piłyśmy - prawda była taka że przed ich przyjściem wypiłśmy po 2 kieliszki wina, ale kto by to liczył. Po tym jak Dustin o mało nie rzygnął tą wódą zakręcił butelką i wypadło na Will'a.

Why I fall in love with my best friend?|Byler|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz