Uzun zaman sonra yeni bölüm sbsujwhs
İyi seyirlerrr :)
5. Bölüm.
-Gece Çağan dan-
Tuanayı eve bıraktıktan sonra bende eve gittim. Son günler de ki yaşananları balkonda oturup düşünmeye başladım.
Tuanayı düşünüyorum. Tuana sanki bambaşka bir hissiyat gibi geliyordu bana. Onunla karşılaşmam, bugün olanlar.. ah saçmalayın tabiki o gazetecileri tuanayla yakın olmak için ayarlamadim. Kim bilir, belki de yapmışımdır. ;) Ama sadece bazı şeyleri netleştirmek için yapmış olabilirim belki.Ve netleşti de..
Tam anlayamadım ama Tuana da baska bisey var, onunla tanışmamız tesadüf olabilir ama benim için değil.
-Sabah Tuana dan-
Dünün yorgunluğuyla açtım gözlerimi.
Duvar da ki duvar saatim 10 u gösteriyordu. Hafta sonunun son gününe gelmiştik. Biraz heyecanlı, biraz gerginim.Birden dün ki olay geldi aklıma, acaba deniz haberi silebilmiş miydi? Hemen teli kaptigim gibi haberi yayınlanan siteye girdim. Haber yoktu. İçimden coşkuyla 'yaşasın!' Demek geldi ama bunu yaparsam içer de ki Leya beni deli sanabilirdi.
Ayağa kalkıp odadan çıktım. Icerden Leya ve Yağız'ın sesi geliyordu, gülüşüyolardı. Yağız'ın geleceğini bilmiyordum, Leyla çağırmış olmalıydı. Yağız'ı bilmem ama Leya Yağız'a fena yanıktı.
Mutfağa girdiğim de Leya yumurtaları kırıyor, Yağız da sucukları kesiyordu. Birden, "Günaydın!" diye bağırdım. İkisi de oldukları yerden sıçradılar. Kıkırdarken Leya bana kızgın gözlerle bakıyordu.
"Ya kızım öyle gelinir mi?" Dedi Leya, Güldüm.
"Şuna bak gülüyor bide." Gülmemi durdurdum.
"Sizde hiç şakaya gelmiyorsunuz ama."
"Göstericem ben sana şakayı." Yağız'ın cümlesiyle gözlerimi devirdim.
"Sen de burayı iyi belledin, her gün bizdesin." Dedim sinir olarak. Tabii ki şaka yapıyordum.
"Noldu rahatsız mı oldunuz Tuana hanım?" Dedi Leya beni öldürücekmiş gibi bakarken.
"Çok istemiyorsan gidiyim Tuanacım." Yağız'ın ciddi ve alayla karışık söylediği cümlesine gülerken Leya atladı.
"Ben biliyorum onun karın ağrısını."
"Öhm" diyerek konuyu kapattık. Güle oynaya kahvaltıyı yaptık.
Kahvaltıyı toplarken,
"Bugün bi planın var mı Tuana?" Leya soran gözlerle bana baktı."Evet iş arıcam geçen gün işten ayrıldım iş bulmam gerek. Neden sordun?" Bu sefer ona soran gözlerle ben baktım.
"Hiç, sinemaya gidelim mi dicektim, değişiklik olurdu. Ama madem işin var, biz Yağız'la gideriz.
"Vaay bensiz hee shdebhwh." Dedim gülerek.
Kahvaltıyı toplarken mesaj geldi. Bu arada saat 12 ye geliyordu. İnstagram dan gelen bildirimle dona kaldım.
"gamzelicocukk1 sana bir mesaj isteği gönderdi." Yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diğer yarımım.
Fantasíakader aglarını ormustu aslinda,biz farketmemistik.ama artik karsilasicaktik,karsilasmaliydik. cunku biz birbirimizin yarimiydik.