10

198 20 9
                                    

Hazırlandım, biraz dolaşıcaktım, namjoon ve jungkook biraz para verdi, eh abilerim benim, çok iyiler.

Saçlarımı kestiricektim, sıkılmıştım, mullet tarzı yapıcaktım.

Öylesine gezerken hoseok'u gördüm, gülerek yanına gittim "selam güzelim" dediğimde bana baktı "selam" dediğinde gülerek "beraber gezelim" dediğimde kafasını salladı "fark etmez" dediğinde elini tuttum "saçımı kestiricem" dediğimde şaşkınca baktı "neden?" dediğinde omuz silktim "istiyorum" dediğimde kafasını salladı  "ben keserim" dediğinde o'na döndüm "ciddimisin?" dediğimde kafasını salladı.

"Bize gidelim, istediğin modeli keserim" dediğinde yanağını öptüm "teşekkür ederim hoba, mavi boyada alalım" dediğimde kafasını salladı "hadi gidelim" dediğinde o'nu takip ettim.

Boyayı alarak evlerine gittik, salondan jin, jimin ve taehyung'un sesi geliyordu, göz devirdi.

Odasına çıktık "bekle" diyerek gitti, bende etrafa baktım, siyah, pembe ve mor renkleri vardı, çok tatlıydı,  duvarda çekindiğimiz fotoğraf lar vardı, gülerek onlara baktım, etrafında kalpli post itler vardı.

Yanıma geldi "gel" diyerek banyoya girdi, elindekileri bıraktı "üst veriyim" dediğinde kafamı salladım "birşey olmaz" diyerek crob'umu çıkarttım, o'nun yanında rahattım, yutkunarak arkasını döndü, masayı çekti "otur" dediğinde oturdum.

Modeli gösterdim "güzel" diyerek telefon'u önümüze koydu, makası alarak rast gele kesti, saçlarım çok uzundu.

Sonunda istediğim modeli yaptında aynadan baktım "güzel oldu"dediğimde kafasını salladı " evet, boyaları hazırlayalım" dediğinde kafamı salladım.

Önce açıcıyı sürdü, kapı çaldığında gitti, taehyung "kim geldi?" dediğinde hoseok "yoongi" dediğinde taehyung "tamam, ses çıkartmayın" diyerek güldü, hoseok "of salak" diyerek kapıyı kapattı.

Gülerek aynaya döndüm, hoseok yanıma geldi "içecek istermisin?" dediğinde kafamı salladım "kola varmı?" dediğimde kafasını salladı "geliyorum"  diyerek gitti.

Yanıma oturdu, koladan bir yudum aldım "Cristina'yı dövmüşsün" dediğimde kaşlarını çatarak "kimi?"dediğinde güldüm " yanımda dolaşan kızı dönmüşsün" dediğimde kafasını salladı "olur öyle şeyler" diyerek kalktı.

Güldüm "hoseok neden yaptın" dediğimde omuz silkti "sıkılmıştım, karşıma çıktı" diyerek arkama geçti "yıkayalım" dediğinde kafamı salladım, suyu açtı, kafamı eğdim, iyice yıkadı.

Kurutma makinesi ile kuruttu, mavi boyayı hazırladı, gülerek "kuaför mü olucaksın" dediğimde güldü "hayır tabiki psikoloji okuyacağım" dediğinde kafamı salladım "güzel, hastan olmak için sabırsızlanıyorum" dediğimde güldü "şapşal" diyerek saçlarımı boyamaya başladı.

Sonunda saçlarıma fön çektiğinde bitmişti, aynaya baktık "güzel oldu" dediğinde kafamı salladım "evet" diyerek güldüm, fotoğraf çekti "en güzel eserim" dediğinde kafamı salladım.

Üstümü giyindim, oturduk "ee ne yapalım" dediğinde omuz silktim üstüne uzandım "bilmem" dediğimde saçlarımı ile oynadı.

Kalkarak yakınlaştım "birşeyler yapabiliriz" dediğimde göz devirdi "yoongi cidden, flörtün var ama banada yavşıyorsun" dediğinde kafamı salladım "o flörtüm değil, ben seni istiyorum" dediğimde güldü.

Yanağını tutarak dudaklarını öptüm, kollarını boynuma sardı, dilimi ağzına ittim, yanağındaki elimi beline getirdim, sürterek Crob'unun altına soktum, bacaklarını belime sardı.

Südyenini geçerek göğüsünü tutarak sıktım, inlediğinde dudaklarından ayrılarak boynuna geldim, emip yalıyordum, kapı çalınca ayrıldık, nefes nefese gözlerini açtı, dudaklarını öperek geri çekildim.

Yutkunarak kalktı, üstünü düzelterek kapıyı açtı "efendim jimin" dediğinde yatağa uzandım, jimin "atıştırmalık getirdim" dediğinde hoseok "teşekkür ederim" dediğinde jimin gitti.

Gülerek dilimi dudaklarımda gezdirdim , tepsiyi bırakarak kucağıma oturdu, eğildiğinde dudaklarını ısırarak öpmeye başladım,  bugün mükemmel geçiyordu.

Yoongi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi

Yoongi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoşik

Yoongi'nin yeni saçı , ben yakıştırdım şahsen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yoongi'nin yeni saçı , ben yakıştırdım şahsen

sope : beenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin