Moje svědomí

156 11 0
                                    

,,všechno tohle....dali mi toho hodně ..." Lara utřela slzy a stoupla si ....

,,děkuju že jsi mi tohle všechno řekla ..." pohladím ji a obejmu ....

,,už to bude dobrý Laro..." řeknu smutně a stoupnu si taky..

,,pojdme půjdeme se najíst.." řekne už uklidněně Lara a pomalími kroky míří zpět do jídelny....

,,no...my jsem už jedli takže půjdeě jenom s Cressidou ale pak se uvidíme ano ?" vesele se na ni usměju a mizím s Peetou za rohem ...

,,Peeto proč i mi neřekl že o tom víš ? :...." tázavě nakloním hlavu...

,,no ....neměl jsem to říkat ....měl jsem to výslovně zakázané ...." usměje se krásným úsměvem až se mi z něj zatajil dech ...

,,máme ted volno co chceš dělat ? ..." zeptal se Peeta a já pohodila vlasama ...

,,možná by jsme mohli zajít ven ...co takhle jít za coinovou .....?" usměju se ..

,,dobře ..." chytne mě za ruku a jdeme k ní do kanceláře pomalím krokem.

najednou uslyšíme hlasité hlasy od kanceláře Coinové ....

,,ale to nejde ...nemůžeme poslat Larisu a Peetu na tuhle misi ? zbláznili jste se ? ........." hlas Coinové ....

,,ale ano ...pokud nepojede Larisa musíme odvolat johnsnovou a Leegsovou 2.......a jestli nepojede Peeta můžeme rovnou balit ...." hlas Haymitche

podívala jsem se s vykulenýma očima na Peetu a ten jen nevěřícně se na mě podíval taky....

neudržela jsem se a vzala za ledovou kliku ...

,,TO BY STAČILO ....JAKÁ AKCE A O ČEM TO TADY MLUVÍTE ? " zakřičím do kanceláře a nevěřím očím....

Haymitch stál u tabule s fixou a měli namalovaný emblém kapitolu a velkou stěnu která je kolem celého kapitolu....Coinová měla spoustu papírů na stole kde byli obličeje všech vojáků 13. kraje ....

,,panebože Lariso !!! neumíte klepat ? ..." zvíší hlas Haymitch

,,vzato vy plánujete za našimi zády skvěle ...." řeknu zklamaně ...

Peeta jenom mlčí....

,,ted hezky po pořádku co se to tady děje ?.." konečně promluvil Peeta a Hayimitch prázdně povzdychl....

,,no tak dobře sedněte si a zavřete dveře..." sedl si naproti Coinové která jen mlčky složila fotky vojáků do složky ....

,,takže ? posloucháme..." řekl Peeta a pod stolem mě chytl lehounce za ruku ...

,,takže dobrá .....od začátku.....od té doby co jsme odvysílali Hanging tree.... to jde z kopce ...povstalci rozbili celý systém Kapitolu....tím pádem dali možnost ještě k většímu vzbouření....lidé začali bojovat ....a zanedlouho by jsme tuto válku měli ukončit ...." Haymitch se zadívá do skleněného stolu ...

,,jak jako ukončit ? ...." řeknu a stisknu Peetovu ruku ...

,,plán je takový .......chceme za 1 týden poslat 11 vojáků na misi pod Kapitolem ....povede ji Pollux protože v kanalizacích pracoval.....tím pádem ví všechny cesty.....povedete cestu až do jádra Kapitolu ...a to přímo k sídlu prezidenta....tam pak pošlete posily a za nedlouho pro vás pojedeme vzducholodí .....zkončíme všechno....zajmeme prezidenta Snowa a později ovládneme srdce kapitolu ...tím pádem ...............CELÝ PANEM ....." dořekne Haymitch a mě běží mráz po zádech .......

Hunger games- Larisa DarkKde žijí příběhy. Začni objevovat