19. Nocni mury

451 7 0
                                    

"Proboha jsem se lekl!" Vykřikl Tomáš když vstal. "Omlouvám se Tome. V noci jsem přišla. Dominik měl noční můry." Posadila jsem se. "Jsem rad ze jsi tady. Pojď dáme si snídani." Postavil se a políbil mě. Společně jsme šly do kuchyně. Tam jsem si vzala telefon který ukazoval třičtvrtě na osm. Společně jsme se nasnídali já pak vzala tašku a šla do koupelny. Umyla jsem se a šla se malovat když na dveře začal někdo klepat. "Jakub prosím pohni si. Potrebujem ísť na wc." Klepala mi tu Terka. Hned jsem ji otevřela. "Omlouvám se jen se domaluji a hned je koupelna tvoje." Rozťupkavala jsem si korektor. "Ospravedlňujem sa nevedela som že tu budeš. Môžem si iba rýchlo odskočiť? Kľudne sa maľuj." Upravila si vlasy. "Jasné utíkej no já tady vlastně být neměla. Přišla jsem nad ránem. Možná mě nebo Dominika zabijes ale v noci mi volal ze měl noční můru. Naposledy kdy to měl byl se mnou a nechtěl probouzet tebe aby ses nebyla. Vlastně mě ani nevolal já přišla sama." Koukala jsem chvíli na ni a pak na sebe. "Ja som niečo počula. Všimla som si že vedľa mňa Dominik nieje tak som sa po ňom išla pozrieť. Videla som jak pri tebe ležal tak som vedela že je v dobrých rukách. Verím že by som mu ja pomôcť nevedela." Umyvala si ruce a při tom na mě koukala. "Děkuji ze to chápeš nechci vám sahat do vztahu kdyby v něčem vadim řekni mi to prosím." Zapudrovala jsem si tvar. "Nemalo by nič vadiť ale som rada že si ma vypočuješ keby niečo." Usmála Se. Rychle jsem si dodělala make-up. Natáhla si na sebe triko. Vlasy si rozpustila. Sbalila si tašku kterou jsem odnesla do předsíně. "Lidi musím na tetování večer přijdu." Zakřičela jsem do útrob bytu. "Ty jsi tady?" Zeptal se rozespale Jakub s kávou v ruce. Jen v kraťasech se opíral o linku. "Jo." Zasmála jsem se. "Držím palce dítě mé." Obejmul me a polibil me na tváře. "Měj se zlato. Večer tě čekám." Políbil me tom. Ještě jednou děkuji Amy." Usmál se Dominik. "V pohodě Domi." Usmála jsem se a šla se obout. "Maj sa. Vidíme sa večer." Objala má Terka. "Mějte se." Usmála jsem se a Vyběhla jsem z bytu. Tašku jsem v autě hodila do zadu a mířila si to k studiu. Neboli k bytu.

-

Tetování jsem měla hodně. Teď jdu na horu do bytu. Hodím sprchu a utikam za chlapci.

Tohle jsem si oblékla a přes to ještě hodila tu bundu s Monou Lisou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tohle jsem si oblékla a přes to ještě hodila tu bundu s Monou Lisou. Vzala cigarety, kličky od auta a bytu plus mobil. Zamkla být a běžela dolu. Nastartovala jsem auto a razila k studiu. Hned jsem si odemkla a šlapala na horu. "Čau kluci!" Pozdravila jsem všechny návštěvníky tohohle studiu. "Ahoj zlato!" Zamával mi od kamery Tom. Se všemi jsem se přivítala. Dostala par lichotivých poznámek na můj outfit a šla k Terez.

Seděli jsme spolu do noci až kým neskončil stream. Společně jsme s klukama oslavili album a pak s Tomem šly ke mě domu. Sice jsem tam nechala auto a budu muset ráno se projít ale tak nic. Doma jsme se společně vysprchovali a šly do postele.

-

Chystám se protože jdu ven s Aničkou a Martou. Jdu tramvaji protože vím ze budeme pít. Pak budu asi volat Tomovi nech po mě přijede když bude moct. Střetli jsme se před kavárnou kde jsem si ale samozřejmě objednali víno. Hned se začali ptát na Tomáše. Pak jsme řešili jak bylo a tak podobně.

"Zlato?" Volala jsem Tomovi okolo jedenáctý. "Ano zlato?" Zvedl. "Nepřijedeš prosím po mě?" Zeptala jsem se a upravila si bundu. Byla mi celkem zima. "Lasko promiň já už pil. Skus zavolat Dominikovi ten před půl hodiny odešel a Nepil." Řekl a slyšela jsem ze ho to mrzí. "Jasné v pohodě jdu mu volat. Vidíme se doma." Usmála jsem se. "Měj se lasko." Pozdravil a zrušil. "Domčo?" Volala jsem Dominikovi. "Ano Amy?" Zeptal se. "Nepřijedeš prosím po mě? Tom pil a já se nemám jak dostat domu." Zakňučela jsem. "Jasné hned jsem tam." Zasmál se a vstal. Bylo to slyšel. "Moc děkuji." Usmála jsem se. Ještě jsme pozdravili a hovor vypli. Dominik má moji polohu tak jak Tomáš a Jakub kdyby něco. Čekala jsem u cesty. Koukala jsem okolo sebe když jsem slyšela hlasy za sebou. Byla tam skupinka možná čtyřicet letých chlapů. Začali po mě něco křičet až se přiblížili ke mě začali mě chytat. Rozbrečela jsem se protože mi to nebylo příjemný. Chytali mě všude kde by neměli. Když jsem slyšela přicházet auto a z něho křik který je posílal pryč. Zastavili se a já se stihla rozběhnout za Dominikem který už stihl vystoupit. "Bože můj si v pořádku?" Zeptal se. "Nejsem Dominiku. Bojím se." Brečela jsem mu do hrudi. "Pojď vezmu tě domu." Vzal mě do auta a zaparkoval při baráku. Pomohl mi ven a vzal mě na horu.

Miluješ ho!/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat