br mlyn kr wlftym

41 1 0
                                    

slm benim adım avokado 9 buçuk yaşımdayım (abiyim ben büyüdüm) en sevdiqim oyun wolftaym dünyanın en güzel oyunu wolftaymdır babama her ay 500 tl naqit yatırmasını söylüyom o da benim qöpeğim olduğu için joygay firmasını zengin ediyir bende bissürü qurt bar elwerici var pıçaq var tüfeq var hirşiy vir çik gizil bir iyindir vilftiym size bu muhteşem harika süper müthiş eşi benzeri bulunmayan bütün oyunlardan iyi en güzel en süper en müthiş oyun haqqındaki hatırlarımı anlatcaqım
(wolftaym dışındaki bütün oyunlar....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................BOK GİBİ KÜFÜR ETTİM ÇOKKKKKKQQQQ QQQQOOOOOOOOOMMMMMMMİİİİİİİİİİİİİKKKKKKKK :DDDDDDDDDDDDDD xDDDDDDDDDDDDDDDDDD HAHAHAHAHAHAHAAGUYSFGHADFSDFHADGFSAGFADASSDADSDASSDASSDASSDASSDSDMSADSQWEQWEQWEQEWASDASDASDZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXDXDXDXDXDLOLOLOLOLOL LOL LOL LOL AYYY ZAAAAA AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHA DASDASDASSSSSSSS ASDADSADSDADDDADSASDASSSSSSSSDDDDDDAAAAASSSSSSSDDDDDDAAAAASSSSSSDDDDDDDD LLLOOOOOOOLLLL LOL LOLLLL ZAAAAAAAAAAAA QWEQWEQWEQWEQWEQWEQWEQEWQEWEQWEQEWEWEQEWQEWEQE ĞEĞEĞEĞDKSPĞJSLHSKGSHKGSJHGSJGSHKGAKHGSJKHSKSŞLDKŞLDKŞLDÖĞDKDKLDŞKKDPDPKLĞDKDĞODKĞODK FİYUĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞA :D::d:d:d:d:d:Dddddddddddddddddddddddddd HAHAHAHAHHAHAHA BOK DEDİM KÜFÜR VAR HAHAHAHAHAHAHAHHAHA LOL ZAA XD :D ASDASDAASSSSS QWEEEQWEEEEEEEEE :D anneme söylmyin küfür edince qızıyor)
başlayaq

wolftaymHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin