13

175 17 4
                                    

12.sınıfın bitmesine az kalmıştı, ben çevirmen hoseok ise psikoloji istiyodu, adli psikolog olucakmış, bizde daegu'da  üniversite istiyorduk o yüzden aynı eve çıkabilirdik, tabi bizim tayfa artık bir birine yapışık gezdikleri ve arada bir birlerini yürüttükleri için -taehyung hariç- bizi salmıyorlardı ve daegu'da okumak istediklerini söylemişlerdi.

Odamda oturmuştuk, oje sürüyorduk, sonunda bittiğinde parmaklarıma baktım, siyah beyaz, onunki de siyah beyazdı, gülerek dudaklarını öptüm.

Gülerek geri çekildi "kurumadı" dediğinde kafamı salladım, geriye yaslandı, boynunu öpmeye başladım, gözlerini kapatarak kafasını geriye yasladı.

Kapı bir anda açıldı, sinir ile kapıya baktım jimin "ah öhöm şey.. Film" dediğinde "defol" dediğimde çıktı.

Geri çekildim "boğucam şunları" dediğimde hoseok "of boşver, gel hadi" dediğinde kafamı salladım, aşşağı indik, her şeyi hazırlamışlardı.

Tekliye oturarak bebeğimi kucağıma aldım, o'ndan tek salise ayrı kalmak istemiyordum  üstümüze örtüyü örttü, mısır kasesinide aldı.

Film'i başlattılar, hoseok mısırdan bir kendi yiyor bir bana uzatıyordu, gülerek o'nu izliyordum, güzel gözleri merak ile kıpırdanıyordu, mısır ile beraber parmaklarınıda ağzıma aldım.

Şaşkınca baktı, göz devirdi "yoongi" diyerek kaşlarını çattı, gülerek boynunu öptüm, film'e döndü.

Film bittiğinde hoseok "hadi bakım yapalım" dediğinde güldüm "ben sana bakarım bebeğim" dediğimde göz devirdi, gülerek "ama komikti" dediğimde kafasını salladı "hep jin alıştırdı beni" dediğimde jin "ben daha iyisi yapıyom amk, ben bile soğudum" dediğinde daha çok güldüm.

Çocuklara maske yapmıştık, bana makyaj yapıcaktı, uzanırken üstüme oturdu, gözlerimi kapattım, jin "ayh fotoğraf çekiyorum durun öyle" dediğinde güldük.

Makyajımı bitirdiğinde dudaklarımı öptü "bitti" dediğinde gülerek ben o'nu altıma aldım.

Makyajını yapmaya başladım, taehyung "bunlar daha ne kadar kalıcak" dediğinde göz devirdim "çıkartın amk" dediğimde maskeleri çıkarttılar, hoseok'a döndüm "dur şunları hallediyim" dediğinde üstünden kalktım.

Hepsinin dudaklarına o jelimsi maskeyi koydu, yanıma geldi, makyajını yapmaya devam ettim.

Rujunuda sürdüm, dudaklarını öptüm, geri çekildim, yanaklarımı, boynumu öptü, geri çekildi "çok güzel oldu" dediğinde aynaya baktım "güzel" diyerek üstüne gittim, jungkook sesler çıkardığında "sesleri yoktu, unuttum bunları amk" dediğimde güldü "maalesef buradalar" dediğinde kafamı salladım.

"Maalesef"

Jinnie çekmiş 🤭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jinnie çekmiş 🤭

sope : beenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin