Bölüm 14

194 19 7
                                    

Ağlayarak uyuya kalmışım.Uyandığımda odanın içi zifiri karanlıktı.Karanlık olmasına rağmen cam kenarında bir haraketlenme gördüm.Bu bir silüetti ve emindim.Işığı açmak için giderken, zorda olsa alçılı bacakla ,dola tosladım ve acı içinde inemeye başladım silüet bana bir adım attı ama sonra vazgeçip geri gitti.Sonunda ışığı buldum ve açtım.

Ama yok .Yok abi ya kafamdan mı uyduruyorum. Edis bozdu beni ya üzüntüden oramda buramda yara çıkacak .Edissss, sinir şey.Aşk böylemi senin canını acıtsada hala sevmeye devam ediyorsun.Saçmalık ,mallık.Ama öyleyim işte...


Edise mi kaldım ben ya fıstık gibi kızım şu gözlere bak ,fiziğe bak o manyağa mı kaldım ben ondan yakışılısını ,kaslısını ,tatlısını bulurum.Çocuğu hala övüyorum ya öff.Ama gerçekten onunla konuşmıycağım.Siz konuşurmuydunuz ? Hayır!!!


*****************************


Sabah uyandığımda alçılı bacağımı unutup ve izni unutup okula gitmek için ayağa kalktım.Maım işte acıyınca yine yattım.Annem sehpanın üzerine bir not bırakmı ve kahvaltı.Aslında bana lazım olacak herşey...

Tatlım üzgünüm izin alamadım yanında olup sana bakmak isterdim ama lütfen beni affet.Kahvaltını ye ve yataktan kalkmaya çalışma biliyorum küçükken de ayağını burktuğunda şimdiki gibi mızmız bir kız olucaksın.Uslu ol ve yataktan kalkma lütfen .SENİ SEVİYORUM



ANNEN...


Yaramazlık ve ben çocukmuyum ben ya...Kahvatıda sadece salam yiyip süt içtim ve dergi okudum.Şu ünlüler yokmu parayı nereye saçacaklarını bilmiyorlar.OOvvv Cameron posteri .Çok tatlı ama yaa .Kimse evde yokken posteri yaklaştırıp Cameron 'ı dudişten öpecekken bir ses böldü


"Yanlış zamanda mı geldim.Sevgilinle sizi bölmek istemezdim "diyip dalga geçip gülen Edise ters bakış attım.

"Buraya hangi yüzle geliyorsun 1,2.si ise nasıl girdin"

"1.si bu yakışıklı yüzle geliyorum.2.si pencere"

derken elindeki çiçekler çarptı.Gözleriyle eline baktığımı görünce

"Bunlar sana"

"Mezarlıktan mı topladın ? Sanada bu yakışır öküz"

"Aslına bakarsan bu çiçek çok pahalı .Fakir değilim kızı ben"

"Sen kendini fakir olmadığın için bir bok mu zannediyorsun Edis !!"

"Evet Almila kendimi bir bok zannediyorum"

"Merak etme Edis zaten öylesin "bu lafı brine demek için yıllardır bekledim desem yeridir.

"Zenginim ,yakışıklıyım ,elimi sallasam ellisi"

"Anca ellisi zaten"dedim fızltı gibi...

"Tamam senin laf sokmalarını yemeye geimedim.Kavga etmeyede.Ben özür dilerim"

"Ölseydin ne demek beni bu çiçeklerle kandırabileceğini sandıysan yanılıyorsun !! Bu çiçekleri mezarıma koymak çok isterdin dimi Edis"derken bunları ağlayarak söylemiştim.Alnını gelip alnıma dayadı ve nefesi yüzüme çarpıyoru.

"Almila sus .Pişmanım tamam mı ? Pişmanım"

Sessizlikten sonra

"Tamam affetme ama bugün sana ben bakıcam "

Siyah Yıldız (Büyücüler)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin