Istanbul Airport..
So kay behave yourself nanti..~ Anne bersuara disebelah..
Kaylie angkat keningnya pelik?, memandang ke sebelah kanan.. Apa maksud mommy?
ne demek anne? ~ Kaylie dah tahu tapi pura2 tak paham..
Control yourself when in malaysia.. Accept the truth that Mikail already married.. mommy tak nak kay dekat dengan mikail jaga hati isteri dia.. ~ Nasihat Anne. Anaknya sorang ni bukan dengar cakap pun.. Kalau bukan sebab Malique yang nak kahwin tak ada nya datang ke malaysia..
Kaylie cebik muka sebelah.. Do i care? Wait and see.. kahwin pun senyap2 aku yakin Aunty Edora tak suka.. Mesti ada something yang aku tak tahu..
........
Mikail naik atas katil marissa perlahan2, kotak kecil di bukak perlahan, dia keluarkan sebentuk cincin emas putih bertahta berlian yang ditempah khas untuk isterinya selepas kahwin.. tapi sebab terlampau busy sampai terlupa nak bagi! 😅
Cincin disarung perlahan dijari manis hanis, cantik , elok padan dengan size jari hanis.. dicium perlahan tangan isterinya.. Dia menatap wajah hanis masih ada kesan airmata.. alahai cantik sangat menangis pun.. dikucup perlahan pipi isterinya.. Sorry sayang!
Apa besar sangat kesalahan aku? apa dah aku buat? dia pun tak tahu salah dia.. bila ditanya hanis tak nak jawab...Nasib lah sayang.. tersenyum sendiri...
Mikaili tidur memeluk isterinya.. Alhamdulillah boleh tidur lena malam ni.. hahaha
......
You bangun....... Mikail.... bangun..... ishhh~ suara nyaring ditelinganya membuat dia rasa dalam alam mimpi... garangnya bini aku... dalam mimpi pun kena marah ke?
Tengku Mikail bangun.... ~ jerit Hanis ditolak2 badan suaminya.. Ish tidur mati ke!
Terkejut Mikail bingkas bangun dari tidur.. terpinga2 kejap rasa pening kepala dia... di pandang isteri disebelah muka dah monyot simpul 14x.,hahaha
Laaa kenapa ni baby? why?~ soal Mikail blur
Hanis berdengus...
Marissa mana??? kenapa you tidur sini? isshhhh i tak suka tauuuu...!~ marah hanis bercekak pinggang..
Aik?
Marissa tidur bilik kita la sayang... meh sini... ~ ajak mikail tidur sekali dengan dia...
Tak nak.. i nak tengok marissa... ~ baru je nak bangun Mikail tahan...
Sayang... kenapa degil ni duduk sini... i nak cakap something ni...berdosa tau tak dengar cakap suami... kang i murka baru you tahuu.. nak ke? ~ marah Mikail ish dia ni susah sangat nak dengar cakap suami!
Terkejut hanis.. Terkebil2 mata dia..macam kucing dimarah tuan, elok pulak baring lentok disebelah Mikail... takut jugak la sikit!
Haaa tauu senyap.. Baru sikit ni aku guna kuasa veto suami...
Mikail baring mengiring memandang hanis didepannya... si isteri hanya diam seribu bahasa... diusap pipi hanis dengan lembut... siapa lah tak sayang bini kan?
YOU ARE READING
MRS CADEN { IN EDITING }
RomantizmStatus : NUR HANIS gadis mentah yang tidak kenal erti cinta? Ye benar pertemuan pertamanya dengan Tengku Mikail Caden di pulau redang menjadi saksi bibit -bibit cinta di antara mereka berdua buat kali pertama dalam hidup gadisnya..Tenungan mata h...