თხუთმეტი წლის წინ...
ცივი,ბნელი ოთახი,რომელშიც თავბრუდამხვევი წამლის სუნი ტრიალებს,ბავშვებისთვის უცხო სხეულმა ბევრი წინააღმდეგობის გაწევის შედეგად,მოახერხა და ჩაკეტა.
-გოგონა,გოგონა,გაიღვიძე,ეხლავე გაიღვიძე!
ბიჭი ცდილობდა გოგონა გაეღვიძებინა მაგრამ უშედეგოდ,როგორც ჩანს წამალმა მასზე ძლიერად იმოქმედა.
-რა გჭირს?რატომ არ იღვიძებ?გაიღვიძე!
ისევ,ისევ და ისევ შეარხია გოგონას უგონო სხეული ბიჭმა და როგორც იქნა მან ბევრი წვალების შემდეგ გაახილა თვალები.
ნელ-ნელა და ფრთხილად ახელდა თვალებს,შეათვალიერა გარემო,მაგრამ შიშის გრძონა დაეუფლა,როდესაც საშინელი ოთახი დაინახა.-სად ვარ?ეს რა ადგილია?
-დამშვიდდი,ვშიშობ გაგვიტაცეს,მაგრამ არ ინერვიულო.
ამშვიდებდა ბიჭი,მაგრამ ამაოდ.გოგო საშინლად ატირდა.
-სახლში მინდა,წამიყვანეთ სახლში,მეშინია,ძალიან მეშინია!
გოგომ თავისი აცრემლიანებული,მწვანე თვალები მიაპყრო ბიჭს.
ის ძალიან წუხდა რომ არაფრის გაკეთება არ შეეძლო გარდა იმისა რომ დაემშვიდებინა.გული უკვდებოდა მას ასეთს რომ ხედავდა.
მართალია ამ დროს ბიჭი 7 წლის იყო და თვითონაც საკმაოდ შეშინებული იყო,მაგრამ მაინც გოგონას დამშვუდებას ცდილობდა რადგან შეატყო რომ მასზე პატარა იყო.-გთხოვ დამშვიდდი!
გოგონა,მაინც მთელი გულით ტიროდა და არ უსმენდა,მაგრამ იმწამსვე შეაჩერა ტირილი,როდესაც თბილი მაგრამ აკანკალებული სხეული მიეკრო,მაშინვე იგრძნო სითბო და შედარებით დამშვიდდა.
რამოდენიმე წუთი ესეთ მდგომარეობაში იყვენენ.-ვერაფერს ვერ ვხვდები! -შედარებით დამშვიდებული ხმით უთხრა გოგონამ
-არც მე ვიცი,მოდი ერთმანეთი გავიცნოთ!
ბიჭი ცდილობდა ყურადღება სხვა რამეზე გადაეტანა
-კარგი!
-მოდი ჯერ მითხრაი რამდენი წლის ხარ?
-ხუთი,ხუთი წლის ვარ!
-აჰა,მე კიდე შვიდის,სხვათაშორის ძალიან ლამაზი ხარ!ეხლაღა შეამჩნია ბიჭმა გოგონას ლამაზი სახე,მწვანე თვალები გრძელი წამწამებით,რომლებიც ტირილისგან ჩაწითლებული ჰქონდა,მის სახეს ეშხს მატებდა,პატარა,წითელი ტუჩები ჰქონდა და შავი,სწორი თმები,რომელიც წელამდე სწვდებოდა,ულამაზესი იყო.
ბიჭუნაც არანაკლები სილამაზით გამოირჩეოდა, შვიდი წლის ბიჭის თაობაზე,ძალიან "სიმპატიური"იყო.
მისი ყავისფერი თვალები,გონებას დაგაკარგვინებდა,პატარა ტუჩებს,პატარა ცხვირს,ბიჭის გარეგნობაში უდიდესო წვლილი შეჰქონდა,ბიჭის ასევე უსიმპატიურესი იყო.ერთმანეთის შესწავლაში გართულებს სულ არ ადარდებდათ, რომ სადღაც მიტოვებულ სარდაფში იყვნენ გატაცებულები,მაგრამ მათი ერთმანეთის შესწავლა გარედან შემოსულმა ხმაურმა გააწყვეტინათ.
გოგო ხელახლა დაპანიკდა და შიშმა მოიცვა,ბიჭიც არანაკელბ შეშინებული იყო მაგრამ ცდილობდა გოგონასთან არ შეემჩნია რომ უფრო არ შეშინებოდა.
-ის მოდის,მოდის რაღაცას დაგვიშავებს
-ნუ გეშინია,ყველაფერი კარგად იქნება,ის ვერაფერს დაგვიშავებს!
-დამპირდი,რომ არ მიმატოვებ!
-გპირდები,გპირდები!
_________________________________________არ მჯერა!🥳
არ ვიცოდი თუ ოდესმე დავწერდი,პირველი ფიკია იმედია ძალიან საშინელებაა არაა (როგორსაც ვფიქრობ🙃)
ვიცი,ვიცი რო ბევრი შეცდომაა,მაგრამ აუცილენლად გამოვასწორებ,
არც მეგონა თუ ამ ნაბიჯს გადავდგამდი და მე დავწერდი ამას
მაგრამ როგორც ჩანს მომეცა გამბედაობა დავწერე და დავდე!😁❤
ეს ფიკი მამდვილად არ შეედრება იმ ფიკებს რაც მაქვს წაკითხული და როს წაკითხვასაც ვაპირებ,რადგან დამწყები ვარ ხა არაფრის აზრზე არ ვარ😄😌😬
ვიცი პირველი თავი პატარაა(ზედმეტად პატარა😬😆),მაგრამ შემდეგი თავები დიდი იქნება ამიტომ არ გამიმაწყენდეთ!😘😇
მოკლედ,მოკლედ ბევრს არ მოგაბეზრებთ თავს ამიტომ თუ ვინმე ამ "ნაჯღაპნს" თუ წაიკითხავთ იმედია მოგეწონებათ და ისიამოვნებთ!😘
YOU ARE READING
წარსულის მსხვერპლი/K.T.H🔞
Romanceთხუთმეტი წლის წინ... -" ნუ გეშინია,ყველაფერი კარგად იქნება,ის ვერაფერს დაგვიშავებს" -"დამპირდი რომ არ მიმატოვებ" -"გპირდები,გპირდები!" ეხლანდელი დრო... შიში,სტრესი,დეპრესია,შფოთვა,ტირილი... ყველაფერი წარსულში დარჩა... ახალი ცხოვრება... ყველაფრის გად...