Skipe time to Silvestr
Nastal den, kdy byl poslední den tohoto roku. Který byl opravdu plný hodně zážitků. Tedy spíše v druhé polovině. Stalo se toho hrozně moc. Již několikrát jsem to říkal, takže už to zmiňovat nebudu.
Eddie udělal řidičák, takže jsme se zabalili, rozloučili jsme se s rodičema a odjeli jsme do wellness.
V autě jsme si pustili písničky. Chvílemi jsme si povídali a chvílemi jen tak poslouchali písničky. Když hrála nějaká pěkná, tak jsme si ji oba začali zpívat. Bylo to fajn. A na to, že ta cesta byla dlouhá, tak to uteklo dobře.
Až jsme byli u wellness, tak jsme se ubytovali v hotelu, který k tomu náležel. Na pokoji byly ale rozdělené postele, tak jsme odsunuli noční stolek a přisunuli jsme postele k sobě tak, aby z toho byla manželská postel.
,,Tak, to bychom měli."
Potom jsme se převlekli do plavek a šli jsme do bazénu. Bazén nebyl ani teplý, ani studený, takže to bylo fajn. Překvapilo mě, že jsme tu byli skoro sami. Až na nějaký starý pár, který tu byl, jak jsem tipoval, na výročí 50 let od svatby.
Tak jsme si různě dávali závody napříč bazénem. Také jsme dělali nějaké kravinky pod vodou. A taky jsme se samozřejmě políbili pod vodou. Nebyl to nějaký dlouhý polibek, jen prostě taková ta dětská pusinka, protože jsme zase museli na hladinu se nadechnout.
Prostě jsme si to užili. Co víc říct. Později toho dne jsme šli do výřivky a ještě do sauny. No a tak nějak to hrozně uteklo a najednou bylo 8 večer. Šli jsme si dát ještě raut.
Po rautu jsme šli zpět na pokoj a já jsem chtěl udělat něco, na co už jsem byl připraven.,,Eddie?" řekl jsem mu do ramene, když jsme vedle sebe jen tak leželi na posteli a jen tak jsme odpočívali
,,Ano, lásko?"
,,Už jsem připraven"
Eddie nejdříve nechápal, potom řekl: ,,Jako na milování?"
,,Ano. Jsem připraven. Daddy"
,,OH bože, baby"
Já ho obkročil a začal jsem ho líbat na krku. Sundal jsem mu tričko. Vykoukli na mě jeho břišáky. On mi sundal také tričko.
On si začal sundavat tepláky a já si mezitím došel pro lubrikant a kondom.
Poté jsem se svléknul také jen do boxerek.
Já si lehnul a Eddie mě začal líbat na každičkým místě mojí kůže.
Dostal se k mému mezinoží. Tak mě chvíli hladil přes boxerky a já vzdychal.
Když už jsem byl úplně tvrdý, tak se Eddie odhodlal odhodit moje i svoje boxerky, pod kterými už měl taky pořádnou bouli.
Tak mě začal uspokojovat rukou a pusou. Já vyzdychal a on si můj úd zasouval dál a dál do svého krku. OH můj bože prostě. Já vzdychal, jak jsem jen mohl a při posledním zasunutí do jeho pusy jsem se s výkřikem jeho jména udělal.
,,E-Ed-di-e, t-o b-bylo su-peer"
Jenže to byla jen předehra. Teď se jde na ten hlavní a zlomový okamžik.
Já zůstal ležet. Eddie mi dal do pusy svoje dva prsty a potom mi je opatrně začal vsunovat do mé zadnice. V prvních momentech mě to bolelo, ale časem jsem si začal zvykat. Také mě překvapilo, že jsem se proti jeho prstem začal pohybovat. A tak přidal třetí prst. Po nějaké době i ten čtvrtý. Až uznal, že jsem dostatečně připraven, tak si nasadil kondom a mě natřel vchod lubrikantem. No a netrvalo dlouho a začal do mě vysunovat jeho úd.
,,Jestli tě to bude bolet, tak hned přestaneme, baby, jasný?"
,,D-obře, můžeš pokračovat"
A tak pokračoval. Už byl skoro u kořene a já už jsem si na to začal zvykat. Až Eddie uznal za vhodné, tak se pomalu začal ve mě pohybovat.
Naše vzdychy se rozléhali místností a já si užíval pocit plnosti a tý vášně, která teď mezi námi probíhala.
Po chvíli Eddie přidal na můj povel na rychlosti a já vzdychal ještě víc. Byla to tak velká slast. Netrvalo dlouho a Eddie začal zrychlovat ještě více a tak už jsem tušil, že už bude této krásné zlomové chvíle konec. A fakt že jsem měl pravdu. Netrvalo dlouho a Eddie vyvrcholil.
Pak se na mě svalil a začal mě líbat.
,,Baby, to bylo tak krásný. Miluji tě"
,,Taky se mi to líbilo, daddy. A též tě miluju"
,,Teď bych už jen ležel v postýlce a muchloval se s tebou"
,,Já vím, já taky. Ale víš sám, že se musíme osprchovat a připravit se na začátek nového roku."
,,Jasně, že to vím."
Tak jsme se šlo osprchovat. Vzájemně jsme se umyli a pak jsme se převlekli do čistého oblečení.
Já si na sebe vzal bílou košili a uplé černé džíny s dírou na koleni. Přes to jsem si přehodil černý kabát. Navoněl jsem se voňavkou a vyčistil jsem si zuby. Potom jsem pustil převlíct Eddieho a mezitím jsem připravil vše na piknik. Ano, je tu jedno hezké místo, které bychom chtěli s Eddiem spolu navštívit.
Tak jsme vyrazili z hotelu a jelikož to nebylo nijak daleko, tak jsme šli pěšky.
Až jsme došli na místo, tak jsem zíral, jak je to tu pěkné. Byl tu takový menší přístřešek a kousek od něho bylo jezírko. A jelikož byla velice jasná noc, tak byly vidět hvězdy.
Zapálili jsme si lucerničku se svíčkou a prostřeli jsme si deku.
Vyndali jsme si z tašky jídlo, co jsme si s sebou přinesli, sedli jsme si a pustili jsme potichu romantickou hudbu.
Bylo to fajn. Tak jsme hovořili o různých věcech. Do půlnoci zbývala tak hodina a půl.
,,Kdyby nebyl konec prosince, tak bych se svléknul do naha a i s tebou bych skočil do toho jezírka" zasmál se Eddie
,,Hehe. Ty jsi blázen. Ty jsi můj blázínek."
,,Moc tě miluju, Noahu.Už byla minuta od toho, až se překlopí tento rok. Chytli jsme se s Eddiem za ruce a když zbývalo 10 sekund, tak jsme začali odpočítávat.
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
,,Šťastný nový rok, lásko moje" řekl Eddie
,,Šťastný nový rok, miláčku" řekl jsem
A tak jsme se políbili.Další den jsme šli ještě do wellness a užívali si poslední chvilky tady.
Později jsme si zabalili a vyrazili jsme zpět domů.___________________________________
Tak co na to říkáš? 🤩
ČTEŠ
Crazy in Love /CZ/
Ficção AdolescenteEddie Dawson a Noah Smith. Na tomhle příběhu jsem pracovala s mojí nejlepší kamarádkou Gabčou. Já psala Noaha a Gabi Eddieho. Doufám, že se bude líbit <3