"Günaydın." deyip, taehyung'un dudağına küçük bir öpücük kondurdum.
"Seni çok özledim. Şu çocuğun, bir an önce doğmasını bekliyorum." dediğinde ne ima ettiğini anladım.
"Ya, taehyung!" omzuna vurdum. "Ne yani, karım değil misin?"
"Evet, öylesin." Taehyung'a daha çok yaklaştım. "O zaman istediğim zaman..." dediğinde dudağına yapıştım.
Uzun bir süre sonra ayrıldık. "Bence devamını getirmene gerek yok." deyip onu odada tek bıraktım.
Kahvaltıyı hazırlarken, taehyung arkamdan gelip boynumu öptü.
"Merak etme, hizmetçi tutacağım." dediğinde kaşlarımı kaldırdım. "Daha önce de demiştin ama tutmadın."
"Jennie, o zamanlar hamile falan değildin." Sustum ve kahvaltıyı hazırlamaya devam ettim.
Kahvaltılıkları koydum ve ben de oturdum.
"Ee, ne zaman tutacaksın bir çalışan?"
"Yarın falan herhalde. Düzgün birini bulmam lazım." kafa salladım.
Karnım gittikçe büyüyordu. Karnımda bir can taşımam, beni mutlu ediyordu.
"Ne zaman gideceksin doktorun yanına?" Bu hafta gitmem gerekiyordu. Ben onu unutmuştum.
"Randevuyu ne zamana alırsak." dememle bir süre telefona baktı.
"Bence Perşembe'ye alalım. Pek çok kişi yok." Başımla onu onayladım.
Taehyung, telefonuna gelen bildirime baktıktan sonra ayağa kalktı. "Neyse jennie, benim çıkmam gerek." deyip alnımdan öptü.
"Nereye böyle?" Ceketini alıp kapıyı açtı, bende peşinden gittim.
"işyerinden çağırdılar. Akşama görüşürüz."
"Tamam, görüşürüz." deyip kapıyı kapattım. Adamın bir hafta sonu var, onda bile rahat vermiyorlardı.
Etrafı topladıktan sonra koltuğa oturdum. Canım çok sıkılmıştı. Ablamı aramaya karar vermiştim.
Ablamın numarasını tıkladığımda telefonu kulağıma koydum.
"Efendim?" demesiyle yüzümde bir tebessüm oluştu.
"Abla ne yapıyorsun?"
"Evdeyim, sen?"
"bende öyle" diye mırıldandım.
Bir süre sessizlik oluştu. "Şey.. abla, müsaitsen seninle bir yere kahve falan içmeye gidelim mi?"
"Olur güzelim." Bir çocuk edasıyla sevinmiştim.
"Tamam, o zaman. Siz beni hazırladığınız zaman çaldırın, ben sizi almaya geleceğim. Görüşürüz."
"Görüşürüz." dediğinde hemen yukarıya çıktım.
Ablam ile uzun zaman sonra vakit geçirecektik. Bu benim heyecanlanmama sebep oluyordu.
Hazırlanıp koltuğa oturdum ve ablamın aramasını bekledim.
10 dakika sonra telefonum çaldı. Baktığımda ablamdı, çaldırıp kapattı. Hemen dışarıya çıktım.
Adamlar kapıyı açtığında koltuğa oturdum. Taehyung'a haberi arabada söyleyecektim.
Arama yerine mesaj atma kararı verdim.
ben:
Taehyung,
biz ablam ile kafeye kahve içmeye gideceğiz.
✓✓Bu öküz niye görüldü attı anlamadım, insan bari tamam der. Kafeye doğru geldiğim de ablamı görmem ile gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marital problem ❦ taennie
RandomKim jennie, psikolojik sorunları olan kim taehyung'la evliydi...