Še en navaden dan v šoli. Ne z mojo učiteljico... Anjo. Moja učiteljica geografije mi je vodno bila malo čudna ampak nisem predolgo razmišljal o njeji, do dneva, ko sem bil na malici z mojo najboljšo prijateljico Zalo. Jedla sva malico, ko je prišla policija v šolo.
Opazil sem, da je policija prihajala do učiteljev. Anja se je hitro ustrašila medtem ko je rekla učiteljem, da jih za motijo in poslala mojega učitelja zgodovine Janeza do njenega razreda. Hotela je prekriti nekaj. Prvič sem mislil, da je hotla skriti telo, dobra domišlija ane. No nekaj normalih dni kasneje pri geografiji se je Anja odločila zamenjat sedežni red, kar je uredu ampak nekaj mi je bilo čudno. Jaz sem sedel nasproti mesta kjer so bila skrita "telesa". Anja je začela premeščanje. Vsem je govorila kam morejo it. Mene je tudi presedla. Mojo lažno teorijo sem povedal Zali saj mi je bilo čudno. Vse mi je bilo tako sumljivo, da sem se z Zalo odločil, da si bova vse dogajanje zapisala.En dan nam je razredničarka Vasa povedala, da imamo sistematični pregled. Kot vedno mi je bilo čudno zakaj so nam to povedali sredi šolskega leta. Zali sem povedal, da bo učiteljica Anja bila tam saj to je njen načrt. Zmenila sva se, da se bova pripravila na napad Anje. Dan pregleda smo prišli v bolnico kjer so bile doktorce, ki niso bile Anja. Meni in Zali je bilo to zelo čudno. Dan smo nadeljevali normalno na telefonih saj Vasa bere in nič ne vidi.
Naslednji petek sem imel pregled pri doktorju medtem, ko so ostali bili v šoli. Pri doktorju je bilo vse vredu dokler ni bil čas za odhod, ko sem bil v čakalnici sem zagledal doktorco, ki izgleda kot Anja. Sej ni izgledala kot Anja, to je bila Anja, kar bi pojasnilo zakaj je ni bilo v šoli. To hitro napišem Zali in počakam, da pride iz šole.
Z Zalo sva se odločila ugotoviti kaj je narobe. V ponedeljek sem imel geografijo kar pomeni se ena uro z Anjo. Med uro je učiteljica rekla: "telefon imam ker pričakujem klic"
Jaz in Zala se pogledava in začneva naš plan. Čakala sva klic. Veliko časa je minilo ampak na koncu je dobila klic. Pozorno sem poslušal kaj govori oseba na telefonu. Čeprav nisem slišal ničesar ker so moji sošolci klepetali. Na koncu ure je mene in Zalo zadržala učiteljica. Medtem ko sva se spraševala kaj se dogaja je Anja zaklenila vrata. "Vem kaj delata" nama reče. Hitro poskusiva zbežati ampak vrata so bila zaklenjena. Ko poskusim poklicati policijo z mojim telefonom mi ga uzame in ga razbije :"vi boste plačali za novega" ji rečem, ampak ona preskoči na smrt. Neve s kom bi začela "začni z njim" reče Zala. Takoj ko sem mislil, da me je pustila, da umrem sem jo vidi pri mizi od Anje kjer je bil njen telefon. Lih preden Anja začne ji zakriči Zala, da se obrne. Pokazala ji je telefon, ki ga je imela v roki. Hitro je poklicala policijo in medtem ko je zvonila ga je hitro podala meni, da zamoti Anjo. Anja je pritekla k meni a lih takrat se iz telefona sliši "Bojan11 what's your emergency"