Hejka nazywam się Rozalia opowiem wam historię o mnie i o tym jak jestem zakochana w szczerości, w końcu to szczerość kształtuje człowieka, czyż nie?
17.03.2017
Dzień jak co dzień, wstaje rano, myje zęby, ubieram się, jem śniadanie i wychodze o 7:40 do szkoły, jestem ubrana w czarne jeansy i moją ulubiona zieloną koszulkę, pogoda dopisuje i nic nie zapowiada się na złe zakończenie dnia, ale tu się zatrzymajmy i wejdźmy głębiej w moje myśli.
Czy kiedykolwiek dzień w szkole i po niej był dobry? Czy codziennie chodziłam uśmiechnięta jak małe dziecko które dostało ulubioną zabawkę?
Czy kiedykolwiek wyszłam ze szkoły nie zapłakana?Odpowiadając na te wszystkie pytania... Nie
Wchodząc do szkoły już słyszałam teksty i śmiechy z mnie i wzrok na moje ciało, jaka to ja jestem chuda i obrzydliwa, że nikt by czegoś takiego nie tknął palcem, czy brałam to do siebie? Jasne że tak po co ignorować to i wiedzieć swoje, lepiej jest brać to do siebie i mieć przez to depresje, ale do tego dojdziemy.
Dzisiejszy dzień był niby normalny do momentu, rozmawiałam z Emilią i powiedziałam do niej szczerze co o niej myślałam, nie przemyślałam że może mieć agresje w sobie po usłyszeniu że nie chce wracać z szkoły z taką osobą jak ona. Po chwili obudziła się w niej ta agresja, podniosła mnie i rzuciła mną o szafki a ja straciłam przytomność i trafiłam do szpitala.
Lekarze pytali co mi się stało a ja mówiąc szczerze powiedziałam prawdę, gdy to usłyszeli zawiadomili policje i przez kolejne miesiące byłam jeszcze gorzej traktowana w nie tylko klasie, ale też szkole.
Czasami zastanawiamy się dlaczego szczerość jest tak ważna, lecz dlaczego nie zastanawiamy się jakie mogą być konsekwencje szczerości?
Do teraz żałuję, że tak powiedziałam do niej, ponieważ gdybym tego nie powiedziała w taki sposób może by inaczej zareagowała i nie zrobiłaby mi wtedy krzywdy.
CZYTASZ
In Love with honesty
Teen FictionMam aktualnie 18 lat i uważam że mogę opowiedzieć wam historię mojego życia gdy miałam 10-15 lat. Bo kto by nie chciał przeczytać kilku rozdziałów pisania o tym jakie się miało **ujowe życie.