Hyun-Lix
Siz:
Hyunnie nerdesin? Yanına gelmek istiyorum. Sana bunu ben yaptım keşkelerin bir anlamı yok elimde olsa karşına hiç çıkmazdım.Uzun süredir yazmıyorsun. Normalde yazardın bana? Noldu da yazmamaya başladın?
Başına bir iş gelmesinden korkuyorum... iyi misin? Neyin var?
Biliyor musun aslında bir çözüm yolu var... ama bunun bedeli olacak.
Korkuyorum hyunnie. Ama bedeli ne olursa olsun. Seni Bu durumdan kurtaracağım.
Telefonumu koltuğun üstüne fırlattım. Bu durum hakkında oldukça düşünmüştüm. Hyunjin son 2 gündür yazdıklarıma cevap vermiyordu. Ve bu durum beni oldukça endişelendiriyordu.Doktor Ma-hoo ile konuşmak için hastaneye gittim. Araştırmasını bir an bile aksatmamıştı ve oldukça bilgilenmişti.
Doktorun odasına girmeden kapıyı tıkladım.
M: gir!
F: Merhaba.
M: Merhaba felix bende seni bekliyordum.
F: Hyunjine son 2 gündür ulaşamıyorum. Bana sürekli iyiyim sadece gücümü kontrol edemiyorum diyor.
M: Gücünü kontrol edemiyor evet ama asıl sorun bambaşka... bunu nasıl derim bilemiyorum.
F: Direkt söyle.
M: Peki... Hyunjinin gücünü kontrol edememesinin asıl sebebi senin kanın. Kanının bir örneğini aldım. Sana zarar veremezler ama kimin vücudunda olursa onların bedenini kontrol eder. Şöyle söyleyeyim.. herkes sen insanken yani taşıyıcıyken kanını içerlerse güçleneceklerini düşünürdü fakat durum tam tersi.
F: Anlamadım benim kanım insanken aslında iyileştirmiyor veya güç vermiyormuydu?
M: Hayır vermiyordu, öldürüyordu. Hyunjine verdiğin kan insanken verdiğindi. Şimdi senden tekrar bir kan örneği aldım. Vampir olman geninde değişikliklere sebep oldu. Şuan biri kanını içerse oldukça güçlenir ve yaralıysa iyileştirir.
F: Hyunjine kanımdan içirirsek?! Kurtulmazmı?
M: pis kan ile temiz kanın karışması felaketlere sebep olur. Şimdi hyunjinin durumu daha kötüye gidiyor. Kan bedenine hükmederse.... Bu felaket çözümlenemez...
Dilimi yutmuştum. Konuşamıyor veya bir tepki veremiyordum. Birde üstüne dünyayı bulanık görmeye başladım. (Ağlıyor)
Arabama binip hıçkırarak ağlamaya başladım. Arada kesik kesik nefes alıyor ve bu durumu kurtarmanın bir yolunu arıyordum. Bir süre sonra gözlerime karanlık çöktü.
Felix: rüya
Kral olmuştum. Herkes beni kabul ediyor ve itaat ediyorlardı. Oldukça mutluydum ve bir yandan da yorgundum. Şimdi ise odamda istirahat ediyordum. Yaptığım görüşmeler beni yormuştu.
Aynanın önüne geçtim. Kendime çelimsiz vücuduma baktım. Bu işlerle uğraşırken cildim bakamıyordum. Ama yaptığım yardımlardan da oldukça mutluydum.
Aynadan bakarken annemi gördüm.... Tam arkamda bana üzülerek bakıyordu. Arkamı döndüm. Ama kimse yoktu. Aynada tekrar onu gördüm. O çok güzel bir kadındı. Ve aynı zamanda fedakar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Vampireİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...