☆Hetedik fejezet☆

168 17 6
                                    

[tw: durva jelenetek lehetnek, csak saját felelősségre olvasd:)]

A srácokkal kitaláltuk, hogy hétvégén elmegyünk egy buliba megünnepelni, hogy jól megy mindenkinek az egyetem és Blake-t is hazaengedték. Én voltam az egyedüli, aki nem támogatta az ötletet, mert valljuk be őszintén, nem voltam valami nagy bulizós.
Ha tehettem, egy bögre teával bekuckóztam a tévém elé, mintsem hogy a részeg tinik között vonaglanom kelljen. Sarah mindig is furcsának tartotta ezt, de általában elfogadta a döntésemet. Általában.

Hosszas győzködés után rá tudtak venni, hogy menjek velük. A buliba Nico autójával megyünk és mivel csak én nem terveztem inni, ezért döntöttünk úgy, hogy hazafelé én vezetek, a buliba menet pedig az autó tulajdonosa.

Indulás előtt másfél órával áthívtam magunkhoz Saraht, hogy segítsen ruhát választani nekem és Blake-nek is. Sarah gondolkodás nélkül igent mondott erre az ajánlatra, nagyon szereti a divatot, szóval tulajdonképpen szivességet teszek neki.

-Figyelj Sarah, szerintem ez a ruha tökéletes lesz nekem.-mutattam a térd alá érő, ujjatlan krémszínű ruhámra, de úgy éreztem a lány pillantásából, hogy ő nem ezen a véleményen van.

-Kate te eszednél vagy? Nem mehetsz így el az első tokiói bulidra! (alapból is az első, ha nem számítjuk bele, hogy 16 évesen az első bulimról 10 perc után leléptem) Biztos nincs másik ruhád?-kérdezte, de mielőtt még válaszolhattam volna, felkiáltott.

-MEGVAN! Ez tökéletes lesz!-sipítozott, majd előhúzott egy fekete, feszülős miniruhát, minek ujjai csipkések voltak.

-Hát nem is tudom, biztosan ebben kéne mennem? Nem az én világom.-kérdeztem.

-Még szép! Ha gondolod ki is sminkellek!-ajánlotta fel, én pedig nem akartam megsérteni, szóval igent mondtam.

Miután mindhárman késznek nyilvánítottuk magunkat (és egymást) lementünk a ház elé. Miközben Nico-t és Ippei-t vártuk, hirtelen rossz előérzetem támadt, de erről a mellettem álló két lánynak nem szóltam, hiszen úgy is csak amiatt van, mert sose járok bulizni. Persze, amiatt.

A kocsiban szokatlan csend uralkodott, sejtésem szerint a két fiú összebalhézott. A lányoknak is feltűnt ez, szóval próbálták oldani a feszültséget, mert ha minden igaz, akkor egy 20 perces út áll előttünk+a dugó. Nem értem, hogy miért nem találtunk egy közelebbi szórakozóhelyet, de mindegy.
Igazából nem mindegy.

Amikor végre beértünk és a fiúkon sem volt már érezhető a feszültség, odamentünk a pulthoz. Ippei elméletileg ismeri a pultost, de ez igazából nem foglalkoztatott. Az imént említett kopasz, feltehetőleg a 30-as évei elején járó pasas elmondása szerint az első kört ő állja, ezért Blake és Sarah 'Silver Tequila'-t, Nico egy Pina Colada-t, Ippei pedig két korsó sört kért. Meg is lepődtünk rajta, de mindegy. Én maradtam a jól bevállt kólánál, majd elindultam a többiek után a tánctér felé. Először csak hármójukat láttam, Ippei biztos wc-n van, de nem volt időm ezen gondolkozni, ugyanis valaki oldalról lehányta a ruhámat.

-Hé, nem tudsz vigyázni?-kérdeztem.

-Nyugi szivi, ha gondolod meghívlak egy körre.-felelte a fickó, aki szemmel láthatóan részeg volt.

-Seggfej.-morogtam, majd odébbálltam.

Miután többnyire sikerült kiszednem a ruhámból a mocskot, szóltam a többieknek, hogy kimegyek egy, az épülethez közeli padhoz levegőzni, meg hátha megszáradna a ruhám. Ippei-t még mindig nem láttam, de nem tulajdonítottam neki túl nagy jelentőséget.

Amikor kiértem, megpillantottam az egyik padon ülve az imént emlegetett fiút, szóval lehuppantam mellé. Amikor rámnézett, elvigyorodott, biztosan a szakadt kinézetemet látva.

Pókerarc - nijiro ff. [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora