Gökyüzünden süzülen kar taneleri dağların üzerini beyaza boyuyor, dondurucu soğuk boy gösteriyor. Issız köylerin birinde, yıpranmaya yüz tutmuş, sıcaklıktan yoksun bir evde, birbirlerinin kollarında ısınıyor bir çift.
"Tanıştığımız gün, o da karlıydı değil mi Minam?
"Evet, öyleydi." diyor yüzündeki gülümsemeyle. "Fakat çok daha soğuktu."
"Hm, gerçekten mi? O kadar tatlı bir şekilde gülümsüyordun ki içim ısınıyordu, fark etmemişim."
"Çok fenasın, biliyorsun." utançtan kızaran yüzünü sevgilisinin boynuna gömüp gölgesine saklarken mırıldanıyor.
..
Bahar kapıdan görünürken coşkuyla eşlik ediyor çocukların şarkılarına Mina.
"Ne kadar da güzel bir ses." diyor yüzündeki nazik gülümsemeyle.
Yalnızca ağzından çıkan bir kaç basit cümleyle bile çok mutlu oluyor, yüzündeki minik tebessüm ile şarkıys eşlik etmeye devam ediyor.
"Sesini seviyorum."
"Günün birinde olur da bu güzel ses artık çıkmazsa, yine de sevecek misin beni?"
"Elbette seveceğim!" Uzandığı yataktan güçlükle doğruluyor. Küçük elleriyle sevgilisinin yüzünü nazikçe okşuyor. Mina en çokta bu yönünü seviyor, ona karşı her zaman çok nazik ve şefkatli.
"Seni sevmemi hiçbir şey engelleyemez."
..
Yeni yaprakların yeşerdiği bir yaz günü, birlikte meyve topluyorlar. Hastalığı iyice ilerleyen Melody, ağzından kan kusana kadar her şey iyi ilerliyor. Mina hızla ona koşup durumunu kontrol ediyor. Ne yapacağını bilmiyor, özellikle onlar gibi yoksul bir çiftin gerekli ilaçları nasıl alacağı ile ilgili düşünüp durması hiç yardımcı olmuyor.
Günler geçiyor, Melody hasta yatağında yatarken, Mina kendisini dokuma tezgahının üzerinden bir saniye bile ayrılmamaya adıyor.
Bir kaç kez pencereden dışarıya bakıyor, ağaçlardan süzülen yaprakları izleyip göz yaşlarına boğuluyor. Melody'nin hayatının tıpkı o yapraklar gibi süzülmesine izin vermek istemiyor.
..
Bir mevsim daha geldiği gibi geçip gidiyor. Hasta yatağında yatan sevgilisi için yaptığı çorbayı getiriyor. Yüzündeki bitkin gülümseme ile Mina'nın yara bere içindeki ellerini kavrıyor, Mina'nın elleri sıcakken Melody'nin elleri bir kış kadar soğuk.
"Ne kadar da güzel eller."
Dudaklarını ısırıyor, "Senin ellerin kadar değil."
Tekrar gülümseyip dudakları ile buluşturuyor ellerini. "Her şeyinle en güzelinin sen olduğunu düşündüğümü biliyorsun, ellerin benim için çok güzel."
"Eğer günün birinde ellerim bu kadar güzel olmazsa, yine de sever miydin beni?"
"Tabi ki seveceğim." Diye mırıldanıyor öksürükleri arasında. Hâlâ Mina'nın ellerini onu incitmeyecek şekilde sıkıca tutuyor. "Her zaman seveceğim."
..
Her gün, her gece, sabahtan akşama kilim dokumaya devam ediyor. Beyni daha hızlı olup hızla yeterli paraya sahip olması gerektiğini hatırlatıp duruyor. Devam etmesi gerekiyor, Melody'nin daha fazla dayanacak gücü olmadığını biliyor. Onu bu şekilde hasta ve muhtaç gördükçe boğuluyor.
Göz yaşları yanaklarından süzülüyor, yaralı ellerini umursamadan kilim dokumaya devam ediyor. Melody ile olan anıları gözleri önünde bir bir geçiyor. Göz yaşları durmuyor, her biri birbiri ardına akmaya devam ediyor.
..
Başka bir gün sonunda gerekli parayı biriktirip ilaçları alıyor. Aceleyle eve girip mutlulukla yatağında uyuyan sevgilisinin adını sesleniyor.
Fakat yanıt gelmiyor.
"Melodim?"
Bir kez daha ses yok.
"Melodim?"
Uyuduğunu düşünüyor, buna inanmak istiyor. Titreyen ellerini Melody'nin ellerinin üzerine koyuyor. Her zamankinden çok daha soğuk. Göz yaşları bir kez daha yanaklarından şiddetle süzülürken defalarca adını sesleniyor.
Asla cevap alamıyor.
..
Günler birbirini kovalıyor. Bahçede otururken çocuklar şarkı söylüyor. Bu defa onlara eşlik etmiyor, kendinde gibi hissetmiyor. Yemek yemiyor, uyuyamıyor, önceden onun için kocaman olan bu eve sığmıyor.
"Eğer bir gün artık insan olmazsam, yine de beni sevecek misin?"
Cevap vermeyeceğini biliyor, sadece kendi kendine mırıldanıyor. Akan göz yaşlarını silmeye tenezzül etmiyor, sadece salıveriyor.
Gözlerini kapatıyor, tekrar açtığında çok sevdiği kişi karşısında duruyor. Ona nazikçe gülümsüyor. Şaşkınla ne yapacağını bilmiyor, olduğu yerde donup kalıyor.
"Tabiki de seveceğim." Parmakları ile nazikçe göz yaşlarını siliyor.
Hâlâ hiçbir şey yapmıyor, Melody gülümseyip onu kucaklıyor.
"Şimdi ve sonsuza kadar, durmaksızın her gün seveceğim seni."
minlody 🤝 angst
vocaloid'in dört mevsimden tüylerden esinlenildi. medyada duruyor, dinle kesinlikle???