Melisa adlı kız okula gitti 6. Sınıftı ve dersleri oldukça iyidi. Bir teneffüs zamanı arkadaşlarıyla vakit geçirirken arkadaşı ceren'in kulaklıkla birşeyler dinlediğini gördü hemen onun yanına gitti ve ne dinlediğini sordu Ceren stray kids cevabını verdi böyle bir grubun olduğunu bilmiyordu bu yüzden şaşırdı Ceren şaşırdığını anladı ve bu yüzden kore pop tarzı olduğunu söyledi. Okul zamanı bitti Ceren'in anlattığı müzik grubunu merak etti ve onu açmaya başladı bir müziğini dinledi hoşuna gitti tekrar tekrar dinledi gerçekten melisa'nın tarzına hitap eden bir müzik türüydü akşam oldu babası işten geldi ve hemen stary kids dinlemeyi bırakıp babasına sarıldı babasını karşıladı birlikte akşam yemeğini yediler ve yemekte annesi melisa'ya sordu sabahtan akşama kadar ne dinliyordun stray kids cevabını verdi melisa.
Ailesi böyle konuları anlamadığı için annesi iyi dinlemeler kızım diye yanıtladı.
Akşam saat 23.30 artik melisa'nın uykusu geldi yatağa uzandı gözlerini kapatmadan önce perdeyi aralıyarak camdan ayı seyretti gerçekten çok hoş gözüküyordu ve onu seyrete seyrete uyudu.
Sabah oldu ve uyandı, elini yüzünü yıkadı,kahvaltısını etti ve okul servisine bindi okul servisinden okula giderken kulaklığını çıkardı stray kids dinlemeye devam etti okula vardığında Cereni sınıfta gördü Ceren melisa'nın ne dinlediğini merak etti sordu melisa stray kids dedi Ceren şaşirdi ve biasın kim dedi Melisa daha biasimi seçmedim dedi Ceren onayladı ardından öğretmen geldi ztn ders işlediler okul bitti. Koşarak eve gitti öğlen yemeğini yedi ve stray kids üyelerin adlarına baktı sonradan ona bakarak Bts Black pink aespa txt got7 kep1ner daha birsürü çok merak etti onlarada baktı ve artik bütün grupları tanıyordu black pinkten kim soyaa stray kidsten Lee know bts sen ise j-hope idi artik bunlari dinliyordu ve ertesi gün okula gittiğinde onu dinlediğini gören erkek öğrenciler aa gay pop dinlior petese mi dinliyordun aaa ezik gibi hakaret etti çok üzülmüştü melisa ceren ise onun yanina geldi ve şunu söyledi eğer gerçekten k-pop dinlemek istiyorsan bunlardan çok yaşayacaksın sanki melisaya hayat dersi vermiş gibi olmuştu.
Kitabımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim ❤