~ Tai JI ~

46 1 0
                                    

Alena.

Ir vėl nuobuodus skrydis į Švedija su tėvu. Kodėl jis nesupranta, kad aš nenoriu į tą metų pobuvį? Tačiau aš esu įtakingiasio pasaulį vyro dukra ir aš turiu su juo ten būti, kadangi jis neturi parnerės. Dabar turbūt pagalvojote jog mano vietoje turėtu būti mama, bet taip nėra. Mano mama prieš 3 metus buvo nužudyta seriinio žudiko, todėl dabar esu vienintelė moteris tėčio gyvenime, kuriame jis už mane atiduotu savo pačio gyvybę.

Padėjau tėvui ant peties galvą, o jis tiesiog mane apkabino ir apklostė pleduku kuris buvo man ant kojų.

- Šiandiena bus sunkus vakaras. Pailsėk šiek tiek, mieloji. - pabučiavo tėtis į man į kaktą, o aš užssimerkiau ir nugrimzdau į sapnų karalystę.

Atsibudau tik lėktuvui nusileidus ir tėčiui šnabždant man į ausį, kad kelčiausi.

- Mieloji, mes jau atvažiavome. - tėtis pranešė kaip tik atsimerkiau.

Linktelėjau ir atsistojau. Tėtis nuėjo link lėktuvo išėjimo, o aš paskui jį. Mūms išlipus ir viską susitvarkius, mūsų jau laukė apsauginei, kurie mus saugos kul būsime Švedijoje.

PO DVIEJŪ VALANDŲ

Didelė patalpa, bet nedidesnė nei mano. Pilna erdvė prabangių daiktų ir žmonių. Įtakingų vyrų bei damų, bet žemesnio luomo nei mes su tėčiu. Įėjau į vidų iškėlusi galvą ir apsidairiau. Ir vėl vakaras šokant su visais tėvo draugais.

Mūms įėjus su tėčiu visų vyrų žvilgsnis nukrypo į mane, o mano žvilgsnį patraukė juodaplaukis vaikinas stovintis prie mano krikšto tėčio. Nežinau kodėl, bet jis labai traukė mano dėmesį, tačiau mano luomo mergina negali taip žiūrėti į bet kokį vaikiną, todėl nusukau veidą ir žvilgsnį į tėčio puse. Mano nenorui tėtis kaip tik traukė link krikšto tėčio ir to vaikino.

Priėjus pasisveikinau su abėjais vyrais ir pasiėmiau taurę šampano. Klausiau ką šneka vyrai ir vis pastebėdavau kaip mane nužiūri jaunasis vaikinas. Po gero pusvalandžio pajaučiau ranką sau ant peties, o atsisukus nustebau.

- Gal galėčiau, jus jaunoji markize pakviesti šokiui?- paklausė tasai vaikinas, o aš iš mandagumo linktelėjau ir jis mane nusivedė į aikštelę. Vaikinas uždėjo rankas man ant liements ir pradėjo lėtai judėti pagal muzika. - Koks tavo vardas?

- Aš Alena. Juk manau tu turėtum tai žinoti.- pažiūrėjau jam į akis. Rudas gilias akis, kurios buvo neįskaitomos.


Zaynas.

Mano tėvas taip man patinka. Džiaugiuosi atgavęs jo pasitikėjimą ir galėdams dalyvauti šitam aukštuomenės pobūvį. Vien mintis, kad čia rasiu nauja savo auką man jau kėlė didelį pasididžiavimą. Apsilaižęs lūpas gurkšnojau viskį šalia tėvo ir dairiausi kokios įtint gražios damos, tačiau visos kažko man neįtiko, kol pro duris neįėjo JI. Markizo dukra. Vos pamatęs ją supratau, kad tai Liusi dukra. Kadangi ji turėjo tuos pačius ilgus šviesius plaukus, tas pačias akis, tą pačią grakščią figūrą, bei tas pačias putlias viliojančias lūpas.

Staiga mūsų žvilgsniai susitiko ir mačiau, kad aš sukėliau jai susidomėjimą. Štai mano nauja auka, bet negaliu skubėti.. Jos tėvas, mano tėvas, jie kaip broliai ir jei aš paskubėsiu jie abu mane nudės, bet mintis, kad ji bus mano naujas išbandymas, o gal drįsčiau sakyti Liusi tęsinys, mane labai viliojo. Taip ir pragalvojau visą pusvalandį, o po jo nusprendžiau pasikviesti Liusi dukrą šokiui.

- Gal galėčiau, jus jaunoji markize pakviesti šokiui?- paklausiau jos, o ji linktelėjo ir aš ją nusivedžiau į aikštelę. Uždėjau rankas ant jos grakštaus ir tobulo liements , bei pradėjo lėtai judėti pagal muzika. - Koks tavo vardas?- Aš Alena. Juk manau tu turėtum tai žinoti.- pasakė ji ir pažiūrėjo man į akis.- O tu kuuo vardu?

- Aš tiesiog bijojau sumaišyt vardą. Beje aš Zayn Malik. - šyptelėjau ir miirktelėjau jai, bei priglaudžiau ją arčiau savęs, norėdamas pajaust jos kūną.

- Tu mano krikšto tėčio sūnus?- nustebusi paklausė.

- Taip.- atsakiau.

Mūms bešokant padėjau galvą ant jos peties ir pajutau jos kūno aromatą. Jis lygiai toks pats kaip ir Liusi.

- Ah, Liusi..- sušnabždėjau ir pasilenkiau prie merginos kaklo.

- Kaip sakei?- išgirdau jos klausiant.

- Sakiau, dėkui už šokį. - atsitraukęs pabučiavau į jos ranką ir atsitraukęs nuėjau link išėjimo.

Nebegalėjau būti prie Liusi dukros. Ji mane varė iš proto. Aš norėjau jos čia ir dabar, ant betkurios kedės ar stalo. Man buvo vienodai, bet aš turėjau tvardytis, o tai buvo sunku.




You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 04, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Marquise and Maniac.Where stories live. Discover now