A few more!! :)

74 3 1
                                    

There may be some more repeats, sorry, but here goes!!! :) I DO NOT OWN ANY OF THIS!!!! I got it from google!

________________________________

1. INSIST THAT THE SORTING HAT MADE A MISTAKE.. HE SHOULD HAVE BEEN IN GRIFFINDOR!

2. GIVE HIM A MICHAEL JACKSON CD & TELL HIM THAT THE KING OF POP CAN GIVE HIM BEAUTY TIPS - ESPECIALLY ON HOW TO DEAL WITH HIS PALE SKIN & RED EYES!

3. TELL HIM "DUMBLEDORE IS STANDING RIGHT BEHIND YOU, STICKING HIS TONGUE OUT!" WHEN HE TURNS AROUND & SEES NO ONE, SAY "GOTCHA!"

4. WHENEVER HE OPENS HIS MOUTH TO SPEAK, QUICKLY COVER YOUR NOSE & OFFER HIM BREATH MINTS!

5. TELL HIM YOU'VE MET PEOPLE MORE EVIL THAN HIM!

6. TELL HIM WORMTAIL HAS GOT A CRUSH ON HIM!

7. GIVE HIM MILK & COOKIES B4 HE GOES TO BED - LETTER-SHAPED COOKIES SPELLING "I AM LORD VOLDEMORT"

8. IF HE REFUSES, TELL HIM TO JUST PLAY WITH THE COOKIES AND SPELL OUT OTHER WORDS WITH IT!

9. ASK HERMIONE TO SEND HIM A SCHEDULE ORGANIZER & A WOOLY BLADDER FOR X'MAS!

10. PUT GLITTERS ON THE DEATH EATERS' CLOAKS!

11. STEAL & HIDE HIS WAND - TELL HIM LUCIUS DID IT!

12. SEND HIM A SINGING HOWLER - SINGING "SOMETHING WICKED THIS WAY COMES"

13. GIVE HIM A RED STRAIGHT-JACKET WITH A BIG LETTER "V" FOR HIS B-DAY!

14. TELL RITA SKEETER ABOUT A (MADE-UP) SWEET, ROMANTIC TALE OF HIS LOVE LIFE!

15. APPARATE & DISAPPARATE RAPIDLY IN & OUT OF HIS ROOM NON-STOP FOR AN HOUR!

16. ANYTIME HE ENTERS A ROOM, INSIST ON GOING IN FIRST & MAKING A GRAND ANNOUNCEMENT, COMPLETE WITH FAKE DRUM-ROLL & TRUMPETS.

17. CALL HIM "THE-MAN-WHO-LET-THE-BOY-LIVE" !

18. ARRANGE A TUPPERWARE PARTY FOR HIS COMING-BACK ANNIVERSARY!

19. ASK HIM QUESTIONS BEGINNING WITH "RIDDLE ME THIS.." STRESS ON "RIDDLE"!

20. WHACK HIM IN THE HEAD & SAY "MOSQUITO!"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 06, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ways to annoy VoldemortWhere stories live. Discover now