Salazar Slytherin's Lineage Must Be Noble

50 6 9
                                    

Dikkatle dinleyin sadece konuşma hakkı tanıdığımda konuşun cılız seslerinizden olmak istemiyorsanız. Riddle Malikanesi çocuk parkı değil. Bir toplama kampı işlemi gören mahzenlerden oluşuyor.

İçinizden bilenler vardır sizin yaşlarınızdayken tüm ailesini katledip dayısını telkinize eden biri kimden yaptığını bilmediği 'çocuklarına' merhamet etmez.

Hepniz annelerinize iletin onlarla özel konuşacağım. Gururla ve nefretle yaklaşmadıkları yalnızca sorularıma cevap verip bana itaat edenlere zarar vermeyeceğim en azından bir müddet.

Aşk denen illete kanıp yanıma gelenlerin azabı bizzat benim ellerimden olur. Sizler benim sadık askerlerimsiniz.

Muggle dünyasına kesinlikle sadece ben izin verdiğimde gideceksiniz. Asalarınız benim kontrolüm altında unutmayın. Yaptığınız her büyüyü görebiliyorum, yaptığınız her büyünün nerede yapıldığını görebiliyorum.

Sihir Bakanlığı ile irtibatı olan kimsenin yanında benden 'baba' diye bahsedemezsiniz. Hatta şöyle yapalım bana sadece Lordum diyebilirsiniz.

Çünkü sizi kullanmaya çalışmaları çok olası. Başınızı derde sokmayın uğraşacağımı hiç sanmıyorum.

Yaşınız umrumda değil bir kadehten fazla hiçbir alkollü içecek içmenize izin yok. Sarhoşken yaptığınız her şey Salazar'ın kara lekesi olur. Tabii böyle bir durumda sizi hâlâ himayemde barındırır mıyım bilemem.

İnsanlara zarar veremem gibi bir tezatlığın içinde olanları uyarıyorum siz emirlerime karşı gelirseniz ben size zarar vermek durumunda kalırım.

Herhangi bir sorunuz varsa ya şimdi konuşun yada ileride asla konusunu açmayın. ->

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

'Aile' ToplantısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin