Extra: so let me settle down with you

257 18 5
                                    

Skott – Settle Down


– Юнґі, ти спиш? Юнґі... – Чімін провів долонею по волоссю чоловіка та зиркнув вбік маленького білого годинника, що стояв на комоді навпроти та на подив гучно цокав. – Юнґі...

Звісно ж спить. Шоста година ранку.

Чімін звик до трохи пізнього графіку, коли чоловік прокидався після одинадцятої години ранку, а засинав о третій годині ночі, але сьогодні страшенно не спалося.

– Юнґі-і-і... – хлопець стомлено видихнув, не здаючись у своїх надто акуратних спробах розбудити.

Пташеня шуміло в клітці, і Чіміну здалося, що краще підвестися й заспокоїти його. Акуратно вставши з ліжка, хлопець навшпиньки підібрався до клітки, що стояла на столі, і кілька разів постукав пальцем по тонких металевих ґратах. Брязкаючи іграшками, що висіли всередині на гачках, птах зовсім не звертав уваги на Чіміна. Той, не зумівши так просто зняти дзвіночки, прочинив клітку та вже збирався пробратися рукою всередину, щоб заховати іграшки, але пташеня швидко вилетіло.

Чімін невдоволено зняв іграшки, опустивши на стіл, і обернувся в напівтемряві кімнати, щоб зрозуміти, куди сховався його улюбленець. Виявивши, що Сонечко сиділо над головою Юнґі на бильці ліжка, і хлопець невдоволено пирхнув та спробував тихо підібратися ближче, щоб не злякати. Декілька разів змахнувши червоними крилами, птах почав пурхати над ліжком, і Чімін розгубився від такого нахабства. Він акуратно заліз на ліжко ногами, але пташеня, хоч і стало ручним за короткий час, продовжувало дражнитися.

– У клітку! – пошепки різко мовив хлопець.

Зробивши кілька тихих кроків уздовж ліжка, намагаючись зловити Сонечко, Чімін не помітив, що Юнґі прокинувся. Чоловік схопив хлопця за гомілку, коли той почав тупцювати біля його голови.

– А! – Чімін скрикнув, а потім, опустивши голову та побачивши руку Юнґі, видихнув. – Пробач! Я розбудив тебе?

– Ти намагався це зробити хвилин двадцять точно, – Юнґі засміявся, він легенько струснув волоссям, щоб те не заважало. – І бігаєш по моїй голові. Вже ранок. Чому ти не спиш?

– Я намагався, – Чімін говорив зовсім тихо, не бажаючи вкрасти сон Юнґі повністю. – Я намагався, але не зміг заснути... Сонечко втік із клітки.

DMoB | Dollhouse made of blood (UA)Where stories live. Discover now