{Глава третя}

68 8 1
                                    

Гаррі весь час думав про Т/і. Постійно, намагався непомітно побігти з дому в ліс, але його батьки біля входу у сад поставили охорону.
Гаррі з кожним днем ставало все самотніше, і самотніше.. Він не знав, що робити. Він, хоч якось намагався себе чимось зайняти.
Нічого не сповіщало біди, поки батьки не повідомили Гаррі про його майбутню «дружину»
            
               [Уривок з розмови, того вечора]

- Я не буду на ній одружуватися! - стояв на своєму Гаррі.
- Будеш, ти зобов'язаний, це зробити! - вже перейшла на крик мати.
- Лілі, заспокойся, - намагався заспокоїти батько Гаррі - Джеймс, свою дружину.
- Та, як Ви не розумієте?! Я не можу одружитися на тій, яку навіть ще ніколи не бачив! - продовжував Гаррі.
- Я сказала, ти одружишся і на цьому крапка! - все ще кричала мати Гаррі.
- Я повністю погоджуюся! І ти хто такий взагалі, щоб піднімати на нас свій голос - сказав батько Гаррі, який вже теж перейшов на крик.

Гаррі встав. Взяв своє пальто і напрямувався до дверей.

- Ти куди це ще зібрався?! - заверщала мати.
- Куди треба! - відповів, таким же грубим тоном Гаррі.

Пройшло півгодини.
Гаррі ходив по лісу, намагаючись знайти Т/і, в тут...
- Гаррі? - озвався тонкий голос.
- Т/і! - крикнув Гаррі.

За хвилину, дівчина вже була в обіймах хлопця, який не хотів її пускати.

- Гаррі, обережно задушиш), - сказала ледве дихаючи, але з усмішкою на обличчі Т/і.
- Вибач), - озвався Гаррі.

Пізніше, вони ходили по лісу і спілкувалися на різні теми.

Якраз, у цей момент Гаррі, щось розповідав Т/і.
Повернувши голову, хлопець побачив, як дівчина спить у нього на плечі. Обійнявши її, Гаррі притулив Т/і ближче до себе. У той момент, Гаррі себе почув потрібним, просто тому, що він є..

{🍀Лісова пісня🌿} Where stories live. Discover now