selam bebeklerim paragraf arasıyorum yapmayı ve voteatmayı unutmayın iyi okumalarrr
ertesi gün
Akşam olmuştu ve Blaise'yi ikna etmiştik. Profesör Snape'den izin alıp Pansy'nin odasına yerleşecekti.
Umarım çocuk yapmaya karar vermezler..
Ve tahmin etmediğimiz şekilde Profesör Snape Blaise'ye izin vermişti. Doğrusu hiçbirimiz bunu beklemiyorduk.
3 haftalık tatilimizin 4. günündeydik. Yani daha bugün dışında 18 günümüz vardı. Ve bu tatilimin güzel geçeceğine inanıyordum, daha doğrusu inanmak istiyordum.
Şuan ise Blaise'nin bitmek bilmek bilmeyen eşyalarını Pansy'nin odasına taşıyorduk.
(artık isimleri uzun yazıcam)
Draco: Lavin sen bibloları taşı. Sen kırmazsın, sakinsin sen.
Lavinia: Neden ben taşıyorum? Hem bence sizde düşürmezsiniz.
Draco: Bibloları çok değerli onun için çizilse bile bizi öldürür. Ve gördüğün üzere bizde o cesaret yok.
Lavinia: Tamam ben taşırım. Yeterki kızmasın valla bir ay konuşmaz.
Cidden saat sekizden beri şunlarla uğraşıyorduk. Saat neredeyse öğlen ikiydi ve bitirmemize çok az kalmıştı. Sadece bakım malzemelerini koyacaktık ve bitecekti. Ve açık konuşmalıyım ki tatil günleri erken kalkmak berbat bir şey.
Ve evet sonunda her şey bitmişti. Artık ikisi aynı odayı paylaşan bir çiftti.
Ben ve Draco onları yalnız bırakıp kendi odamıza geçtik. Tabii ben koşarak geldim çünkü ilk ben duş almak istiyordum. Hemen bir kaç kıyafet seçip banyoya geçtim ve kapıyı kilitledim. Draco kapıyı kilitlediğim anda gelmişti ve büyük ihtimal somurtuyordu.
Bana çok güzel olduğumu söyleyip oda duşa girdi. Çünkü cidden deli gibi terlemiştik
Duştan çıktıktan sonra birlikte uyumaya karar verdik. Ardından yataklarımızın içine girip kendimizi uykunun kollarına bıraktık.
Uyandığımda saat 6'ydı. Akşam yemeği başlamıştı. Draco hala uyuyordu. İlk önce üstümü giyip öyle uyandırmaya karar verdim ve hızlıca dolabıma yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaş
Ficção AdolescenteDraco Malfoy ve Lavinia Elizabeth'in mini arkadaşlık hikayesi