aku dalam dunia PLU ni hampir 5 tahun aku mula terminat dekat abang aku masa aku umur 16 tahun lagi....abang aku pulak umur 27 aku minat dekat diaa sebab body diaa yang sangat tegap...yelahh..setiap minggu pergi gym.....
abang aku dalam keluarga tu,dia lahh yang paling handsome...senyuman yg maniss..mukaaa putih licin.....
aku geram tengok abang aku apabila diaa pakai baju ketat dengan seluar jeans...kalau diaa pakai seluar jeans memang akan nampak bulge diaa yang besar tuuu...aku kalau ternampak bulge macam tu.automatik stim😅.
Satu malam tu abang aku tido sorang-sorang dekat bawah..rumah aku 2tingkat.....dia tido awal malam tu dalam pukul 11.00 cam tu...kebiasaannya diaa suka tidur dalam pukul 1 atau 2 pagi...okeyh...malam tu juga aku turun bawah..aku tengok dia dah tido..
aku ternampak abang aku tengah stim..mungkin juga sebb malam tu hujan(sejuk)...aku cakap dalam hati. "Aku nak try raba ka tak ehh"...lepas daripada tu..aku tak fikir panjang..aku p kat abg aku..aku raba dia punya konek...boleh tahan jugak laa abang aku punya...rasa macam kepala cendawan...aku pegang sekejap ja kat situ
Pastu keesokan harinya..keluarga aku nak pergi bercuti kat kedahh seminggu...aku ada peluang laa nak cuba hisap konek abang aku..parents aku ajak aku..tapi aku taknak..sebb ada abg aku kat rumah yg boleh jaga aku...malam tuu...keluarga aku pon bertolak lah ke Kedah....jadinya dalam rumah tu..tinggal aku ngan abang aku sahaja.
Satu malam tu abang aku ajak aku teman diaa gi beli barang peribadi diaa..aku on laaa...pakaian diaa ...seluar slack dengan baju tshirt....aku dengan abang aku pon masuk dalam kereta...kami pon otw lahh ke tempat yg abg aku nak pergi...
aku duduk sebelah abg aku..aku ternampak lahh bulge abang akuu yg besar nak mampos tuhh....aku rasa diaa tak pakai apa" kat dalam...hanya seluar slack sahaja...aku pon berani kan diri tanya abang aku...
Aku : abang..adik nak tanya boleh?..
Abang : apadiaa...tanyalah..
Aku : tapi abang jangan marah ehh?.
Abang : tak...takk abang tak marah..
Aku : abang pakai seluar slack tu,abang tak pakai apa" ka kat dalam?.
Abang : Haah tak pkai ...kenapa adik tanya soalan macam tu?.
Aku : taklah..sebab adik ternampak bulge abang
Abang : ishhh mengarutt hang ni adik.
Aku : ehh betul lahh....
Pastu kami tiba di mall untuk membeli barang abang aku..lepas tu kami otw balik.....dalam masa otw balik tu..aku terstim dalam kereta ...aku tanya abang aku lagi...
Aku : abang...adik nak pegang peha abang boleh?.
Abang : ehh kau asal tiba" nih ..kau ok tak?.
Aku : kenapa ?...Owhh salah ehh adik tanya soalam macam tu..
Abang : tak salah ..ada abang kata salah ka?...
Aku : habistu,ni adik boleh pegang peha abang tak?.
Abang : bolehhhh...pegang peha sahaja..tangan tu jangan nak merayau kat tempat lain..
Aku : okeyh abang...
Aku pon pegang lahh peha abang aku dalam kereta tuu...sengaja aku usap" peha abang aku..aku nak bagi abg aku stim.....dalam berapa minit macam tu...aku perasan abang aku stimm....abang aku pandang aku..aku pandang abang aku...Lepas pada tu..aku nak try minta kat abang aku yg aku nak pegang konek diaa..
Aku : abang...adik nak pegang konek abang pulak boleh?..
Abang : kau nak buat apa ni adik?..
Aku : adik nak try pegang ja..boleh la?..
Abang : abang aku terdiam...
Aku : kalau tak boleh takpa
Abang : ermmm..bolehhh...tapi dengan satu syarat...
Aku : syarat apa tuh?...
Abang : kalau abang dah tak tahan sangat.adik kena hisap konek abang..boleh?.
Aku : bolehhh...
Aku terfikir...abang aku pon suka dekat lelaki jugak kaa....aku fikir jaa..tapi aku tak tanya diaa pasal benda tu..malas..janji aku dapat isap...jadinyaa aku tak payah mencubaa untuk hisap dahh...dahh abang aku bagi grenn light kat aku..Pastuu aku try laa pegang konek abang aku..dan aku terbuka kancing seluar abang aku dengan tidak sengajanyaa dan aku pegang konek abang aku dari dalam...dalam 30 minit macam tu..kami sampai rumah..
Kami dah balik..mandi apa semuaa...abang aku masuk bilik aku..dia tanyaa..
Abang : adik?.
Aku : kenapa?.
Abang : adik dah mandi belum?.
Aku : dah.
Abang : JOM..
Aku : Jom p mana?.
Abang : adik takmau kaa?...kan tadi abang suruh isap konek abang..adik dah lupa?.
Aku : Owhh...ingat"...bila?...sekrang kaa?.
Abang : taklah...tahun depan.
Aku : Ishh..main" lakk...Jom laa
Abang : ha Jom..masuk bilik abang
Aku pon masuk bilik abang aku...pastuu aku start cium mulut diaaa..aku isap puting diaa bagi diaa lagi stim..aku jilat badan diaa daripada dada sampai kat bawah pusat...aku jilat sambil aku raba konek abang aku...aku bukak seluar abang aku..aku terkejut...apa yg aku bayangkan selama ni ..rupanya betul...konek abang aku kepala cendawan..saiz konek abang aku ada laa dalam 7 inci....aku dah bukak seluar abang aku..pastu abang aku suruh isap..
Abang : adik..isap laa cepat..abang dah tak tahan dah ni.
aku mula bawak masuk konek abang aku dalam mulut aku...rasa nikmatt diaa tu..fuhhh...dan aku mula isap dari atas turun ke bawah...air mazi abang aku pon keluar dan aku mula jilat dari kepala zakar abang aku hilang kee bawah....
Aku : sedap kote abang...
Abang : Yeke :
Aku : yelah
Abang : isap dalam" lagi adik
Aku pon isap dalam"
Abang : arghhhh..aghhh...lagi adik dalam lagi..arghhhh...
Aku : abang nak pancut dah kee?.
Abang : belum"...sikit lagi..dalam lagi..arghhhhh..sedappp sygg..arghhhh
Kaki abang aku dah kejangg..aku pasti abang aku akan pancut tak lama lagi
Abang : adik sikit lagi adik...arghhhh..isap adikk..arghhh
Aku : nak pancut dah ka abang?.
Abang : yaa adikk...isap lagi
Abang aku ponn terpancutlahhh dengan air mani diaa yg melimpah ruah tuu sampai terkena rambut ...arghhhhhh ....arghhhhh....air mani diaa pekat gilaaa..penuh satu badan ngan air mani diaa..aku pon jilatt laa sampai habiss.....
TAMATTTT
itu sahaja cerita daripada aku..kalau sukA like arghhhh...
YOU ARE READING
Jejaka handsome?...isap kote abang sendiri str8
RomanceSeorang adik lelaki tergodaaa apabila melihat abangnya yang berbadan sado