➡️37

237 32 90
                                    

Selaaamm bir gün arayla ben geldim😌

Bu hesapta yoktu gerçekten 🤭 Buyrun sıcağı sıcağına yeni bölüm... Lütfen severek okuyorsanız hak ettiği değeri verin😞

.
.
.
.
.

Jimin ve Hoseok evden çıktıktan sonra Jungkook, hızla yerinden Yoongi'ye doğru ilerlemiş kolundan tutup kendine çevirmişti.

'Naptın sen Yoongi?'

Yoongi önce kolunu tutan ele sonra da Jungkook'un yüzüne sert sert baktı.

'Çek elini.'

'Olan biten hiçbir şeyden haberi yokken gözünü kırpmadan vurdun onu. Nasıl bir adamsın sen? Nasıl sevmek bu?'

'Çek elini dedim sana.'

'Yoongi!'

Taehyung, arkadaşının kabaran sinirini farkettiğinde ismini söyleyerek ona doğru ilerlemişti.

'Olduğun yerde kal! Seninle sonra hesaplaşıcam. Sakın bana yaklaşma.'

Jungkook'un ses telleri patlarcasına bağıra bağıra yaptığı ikaz Taehyung'u adeta olduğu yere çivilemişti. Tekrar Yoongi'ye dönerek üzerindeki sert bakışlara dik dik bakarak cevap verdi.

'Elimi çekmiyorum. Naparsın beni de mi vurursun? Sikinde mi Yoongi ya? Gerçekten. Bunu yapacak kadar taşaklısın yapsana. Yapsana!!!!'

Yoongi hızlıca bir tokat atmıştı yıllarını paylaştığı arkadaşına ilk kez... Jungkook'un başı hızlıca yana dönerek bir süre o şekilde kaldı. Yoongi sertçe kolunu Jungkook'tan çekince onu yakasından tutup kendine çevirdi. Gördüğü dağılmış bir yüzdü. En küçükleriydi Jungkook ağladığında her zaman yanında olan Yoongi bu sefer ağlatan taraf olmuştu.

'Şansını zorlama. Ben senelerce ailemin katilleri peşinde koşarken o piçin oğlunu bu evde besleyemezdim. Ve sen ihanet eden birini bana karşı savunuyorsan, sende onun yanına siktir olup gidebilirsin.'

Jungkook sessizce bakmaya devam ediyordu. Yoongi odasına gitmek için merdivenlere yönelirken Jungkook konuşmuştu.

'Bugünü unutma Min Yoongi. Çünkü bende unutmayacağım.'

Bir an duraksayan Yoongi umursamadan merdivenleri çıkmaya devam etmişti. Olanlardan şokunu atan Jae elindeki içki şişesini bağırarak duvara fırlatmıştı. Oturduğu yerde başını iki eli arasına alarak ağlamaya başladı. Jungkook ise hızlıca evden çıkarak bahçeye yöneldi, Taehyung ise arkasından takip ederek çıktı.

'Dur Jungkook.'

Bütün hırsıyla geri dönüp Taehyung'a en sertinden bir yumruk atmıştı. Bu darbe onun yere düşmesine sebep oldu. Sonra vurmalarının ardı arkası kesilmedi Jungkook'un.

'Ne bok yemeye söyledin? Nelere sebep oldun sen? Lanet olsun! Seni iyi biri olduğun için sevmiştim ben. Vicdanına aşık olmuştum senin, nasıl bu kadar taşlaşabilirsin nasıl?'

Nefes nefese kalmış durmuştu sonrasında. Sadece bakıyordu Taehyung.

'Ailemizi araştırmadım mı sanıyorsun Taehyung. Biz kimiz biliyor musun? İki hayat kadınının oğlu... Senin annenle benim annem arkadaşmış. Aynı anda bırakmışlar bizi yurda. Babalarımızı bulamadım çünkü piçiz. Söylesene bana, annenin hayat kadını olmasında benim suçum ne? Bakma lan boşboş işte bu olanlarda Jimin'in de suçu yoktu. Tek suçu bizim gibi senin gibi boktan heriflere denk gelmesiydi. Şimdi neye sebep olduğunu daha iyi anladın mı? Bugün o çocuk korkarak Hoseok ve bana herşeyi anlattı. Fırsat vermediniz konuşmasına dinlemediniz bile. Ve sen bunun baş mimarısın. Ben senin gibi zorbalarla uğraşırken, hayatıma seninle devam etmem. Sakın bana yaklaşma Taehyung sakın...'

GANGSTA PARADISE | YOONMINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin