(+18)
İyi Okumalar
(2 Hafta sonra)
Sabah uyandığımda yorgun hissediyordum. Alinin kollarında uzanıyordum. Ali dün geç geldiği için onu uyandırmadan yataktan kalktım. Yorgunluğum geçer diye duşa girdim. Az sonra yanıma Ali geldi. Oda soyunup benimle duşa girdi. Ellerini belime koyup boynumu öpmeye başladı. Ellerimi başına götürdüm.Boynundan sonra dudaklarıma yöneldi. Tutkuyla dudaklarımı öpmeye başladı. Bende ona karşılık veriyordum. Beni kucağına aldığında daha rahat öpmeye başlamıştım.
Ben kucağındayken içime girmişti.
Kendisi beni kucağında yönlendiriyordu. Hareketleri hızlandıkça daha zevk alıyor dudaklarını ısırıyordum. Sırtımı sıkıca kavramıştı. Dudaklarımdan ayrılıp göğüslerimi öpmeye dişlemeye başladı. Bi yandan da içimde gel git yapıyordu.
Az sonra boşalmıştık ama bu sefer canım acımıştı. Ali beni kucağından indirip yüzüme baktı. Suyu kapatıp konuştu "bir sorun mu var" başımı olumlu anlamda salladım "karnım ağrıyor" ilkimde olmamıştı ama bunda sancım olmuştu. Aliyle hızlıca yıkanıp çıkmıştık. Az sonra kahvaltıya inmiştik. "kahvaltıdan sonra hastaneye gidelim" Ali'nin yüzüne baktım
"neden"
"Sancın var çünkü "
"Normal değil mi sence?"
Ali derin bi nefes aldı "bu aralar birşeyler var ama" ne dediğini anlamamıştım "ne gibi?" Ali bana yaklaşıp "sürekli terslemen ve kaçışların halsizliğinin de farkındayım" Ali haklıydı ama dedikleri garipti. Daha önce hiç böyle olmamıştım.Hastahaneye gelmiştik.
Ali; söylediğim gibi sürekli ağrısı ve halsizliği var
Doktor;peki davranışlar
Ali; evet onlarda da değişim var asabi ve huysuz aslında hep huysuz bu sefer daha çok
Ali'nin bunu demesiyle gözlerimi devirdim.
Doktor;size ümit vermek istemem ama bi hamilelik testi yapmak sağlıklı olucak
Doktorun dedikleriyle şaşırmıştım. Olmazdı hamile olamazdımAli'yle evli bile değildik.
Çok ilişki yaşadık ama çocuk olmazdı.
Doktor; tahlilerinizi alıcam ama geç çıkacaktır. Dilerseniz size telefonla bildiririm.
Başımı onaylarcasına saladım.Eve doğru yola çıkmıştık. Dışarıya dalmıştım az sonra Ali elimi tutu. "İyi misin?" Başımı saladım. Az sonra arabayı kenara çekip konuştu"Bebek olması benim için sorun değil sevgilim çünkü sen ve benim çocuğum olucak" hafif sinirli bir şekilde cevap verdim "yanlış yaptık Ali evlenmeden ilişkiye girmemeliydik ben evlenmeden doğurmak istemiyorum. Utanç verici!" Ali sinir olmuş gibiydi. "Benim çocuğum sana neden utanç versin?" Beni anlamıyordu "Ali şuan saçmalıyorsun.
"Ne yani başkasının çocuğu olsa utanmıyıcak mıyım evlenmeden anne olmak istemiyorum" Ali ciddi ciddi sinirlenmişti "tamam o zaman hemen yarın nikahı kıyıyoruz" sahte bi gülümsemeyle "farkındaysan geç bile kaldık Ali" Ali elini direksiyona vurup konuştu "senin isteğin olmadan olmamış şeyler değilmiş gibi konuşma" Bu dedikleriyle utanmıştım. "Seni artık tanıyamıyorum ben ya defol git tamam mı aklını başına almadan da gelme" diyip arabadan indim. İlk gelen taksiyi durdurum hızlıca bindim.
Devam ediyor
(Düzenlenmiştir)