Hepsi sırılsıklam olmuşlardı. Eve döndüklerinde derenin taşması sonucu üç çiftliğin sular altında kaldığını fakat zayiat olmadan yan çiftliklere taşındıklarını öğrendiler. Bu büyük bir felaketti. Tamda olmaması gereken bir zamanda. Howard ıslak giysilerini değiştirmiş ve yıkanmıştı. Sofraya oturduklarında aklına Pearl'ün kurduğu sofra geldi. Gözlerini masanın ortasındaki şamdanlara dikti. ''Aklım almıyor. Pearl..Pearl nasıl böyle bir şey yapar?'' '' Sus lütfen Jacob Mitsy için aklıma korkunç şeyler geliyor'' '' Jacob Mr. Sewellson'un yeğeniydi. Amcasına destek olmak için gelmişti. Fakat bir an boşboğazlık ettiğini fark ederek sustu.
O sırada hizmetliler et yahnisi,mısır ve ekmeği sofraya getirdiler. Servisini tamamlayıp geri çekildiklerinde herkes sadece tabağına bakıyordu. Kimse lokmasına dokunmuyordu. Mrs Susan söze başladı. ''Beyler Mitsy bulana kadar güçlü olmak zorundasınız lütfen. Bugün orada ne gördünüz bilmiyorum fakat bunu bir süre düşünmemenizi rica ediyorum''
Howard uzun zamandır açtı fakat yaşananlar ona açlığını unutturmuştu. Aklında sadece Pearl vardı. Gerçekten Mitsy'de zarar verdiyse onu asla affedemezdi ve böyle tehlikeli biriyle nasıl üç sene evli kalmıştı. Bu Pearl'de kimdi? Onu tanıdığında sevilmeye muhtaç,tatlı bir kız çocuğuydu fakat şimdi içine şeytan girmiş bir cadıdan farksızdı.
Mr. Sewellson yahniden bir kaşık aldı,çiğnedi fakat yutkunamadı. Su istedi. Mrs. Sewellson ise ekmeği bölüyordu. Fakat dayanamadı hıçkırarak ağlamaya başladı. ''Oh,Mitsy...İzninizle daha fazla dayanamıyorum .'' ağlayarak üst kata çıktı.
***
''Pearl eğer çiftlikteyse ölmüş olması gerekirdi. Fakat eğer oradan kaçtıysa ya da selde ölmediyse sonrasında kaçtıysa. Keşke onu saçlarından sürükleyerek kasabaya getirseydim ve şerife teslim etseydim.'' Howard bu düşünceleri ile boğuşurken Mitsy'nin yerini bir tek Pearl'ün bildiğini ve onu bulmadan Mitsy'e ne olduğunu öğrenemeyeceğini fark etti. Bunları düşünürken yorgun bedeni daha fazla dayanamadı ve uykuya daldı''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEARL II
Mystery / ThrillerBir seri katil kadını konu alan ''Pearl'' filminin devamı olsa nasıl olurdu düşüncesinden yola çıkarak oluşturduğum korku ve dedektif roman denemesi. Filmden bağımsız şekilde okunduğunda da anlaşılabilecek şekilde yazdım.