Nou ik was op school en Joy (vriendin) zij tegen mij van" wat is nou een per-fecte vriendin voor jou ?" Ik dacht even na en toen wist ik het ik zei "een meisje met bruin haar en bruine ogen en ze moet wel een beetje van de zelfde dingen houden als ik dat is het !" En Joy zei ik heb de perfecte vriendin voor jou "oke nu ogen dicht "oke"zei ik hier is ze denk ik" zei Joy en en net als altijd ben ik stil ennerg verlegen Joy weet dat best maar toch zei ze echt zo van "doei "en toen rende ze weg maar ik wist gewoon niet wat me overkwam een meisje genaamd Kiyomi met een KNOL POWER T-shirt aan en ik dacht echt van stop hoe weet Joy nou dat ik enzo knol leuk vind (niet leuk leuk hoor gewoon oké) en toen zei ik echt zo van mooi T-shirt uhh Kiyomi ?ja zei ze dat is mijn naam opgegeven moment dacht ik zal ik weg lopen of blijfen staan op dat moment besefte ik me dat ik nog best goed een vriendinn nodig had maar hoe dan ook ik zei van welke klas zit jij in de 1e nee antwoorde Kiyomi 2e had Joy dat je nog niet verteld ? Nee antwoorde ik al wat zelfverzekerder oké dacht ik bij me zelf maar het was wel goed dat ze in de 2e zitwant dan kan ze me helpen en zo volgende dag zei ik tegen Joy van is eigelijk wel normaal of net als ik rustig met een beetje (KNOL)POWER of niet want ja dat moet wel en een test moet ze wel kunnen doorstaan JIJ heb die ook gehad had je niet verwacht toch of wel Nee zei ze echt heel grappig vindend maar ja... ze zei ook ja ze heeft ook wel doorzettingsvermogen net als jij maar wat voor test eigenlijk ja dat mag niemand weten want zelfs jij bent er nog niet doorheen dus ...