Evvel zaman içinde gevelediğim sözlerle ifade ederken zevk alacağım küçük bir hikâyemiz var.
Masallar dünyasına bir gidelim, oradaki dünyada anlatılmayan ne kaldı ki ? 1001 gece masalları, Aleaddin'in Sihirli Lambası, 7 Başlı Dev ve dahası gerçi 7 Başlı Dev masalını babaannem babama babam da bana anlattı. Aile masalı gibi birşey, yine de gece uyumadan öncesi için iyi miydi ? Kesinlikle evet ama şuanlık bir gece masalı değil de çerezler yerken izlemek istenilen bir masal anlatacağım sizlere. Başlıyoruz :)
Anlatılana göre ufuk çizgisinin tam üzerinde, bulutların içinde ayrı duran bir diyarda iki krallık yaşarmış. Bu iki krallık birbirlerini tanımaz, kendi krallıklarının dış topraklarını hiç merak etmezmiş. Bir çizgiyle çapraz şekilde ve kusursuzca çizilmiş gibi duran bir sınırla ayrılırmış bu krallık. Bir taraf Kor Krallığı iken, diğer taraf Cam Krallığı imiş. Cam şehri pirinç yetiştirir, tarım ve hayvancılık ile uğraşırmış. Güzel peynirler, sütler ve tereyağlar ve daha birçok besin onlardan gelirmiş. Kor krallığı ise kıyafet, eşya gibi şeyler üzerine yönelikmiş. İki krallık güzel ticaret işleriyle uğraşır iki tarafta mutlu huzurlu yaşayıp gidermiş.
Anlatan kişilerin altını çizerek bahsettiği bir bilgi de varmış. Şimdi ki krallar eğer hâlâ oradalarsa kabul ettikleri tek bir kural varmış. İki ülkenin çok uzun bir geçmişe sahip tarihlerinde bir yerde anlatılırmış hep, iki ülkenin herhangi bir bireyi beraber olamaz, asla evlenemezmiş. Çünkü bildikleri kadarıyla Cam Krallığı içerisindeki erkek bireyler ve bazı kadınların hermafrodit olduğu söylenirmiş, erkeklerinde rahmi varmış, çocuk doğurabilirlermiş. Kor Krallığı için bu durum fazla anatomi dışı olmuş olsa da, yüzyıllar içerisinde gelen her kralın fikri değişse de kimse bu kuralı iptal etmemiş.
Ta ki bir gün bir çocuk merakına yenik düşene kadar da bu böyle devam etmiş.
Şimdi,
Hadi gelin çocuğun merakına ve bunun sonuçlarında ne yaşadığını görelim.-✨🐼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cam Prens 🔮✓
FanficCam şehrinin eşsiz güzellikteki Prensine aniden gönlünü kaptırdı Kor Prens Kim Taehyung. (✯ᴗ✯) Yazar X bxb düzyazı