◆◇1◇◆

75 3 0
                                    

Yine sabah olmuş ve yine lanet bi güne daha gözlerimi açmış bulunmaktayım. Evet süper ötesi bi hayatım olduğunu söyleyemem. Yok son model arabalarmış yok katlarmış yatlarmış yok anam hiçbiri yok. Senin benim gibi normal sokak aralarında şirin denmesede idare eden bi mahallede evimiz. Bu arada şirin demişken adım şirin. Adımdan nefffffret ettiğim için arkadaşlar dahil herkes bana şero der. Tuhaf ama tamda bana yakışan ben memnunum. 18ime yeni girmiş bulunmaktayım. Ergenlik full tavan yapmış durumda. Bi kız gibi görünsemde içimdeki erkeği susturamıyorum çünkü kız olmayı sevmiyorum. Bence kadınlık acizlik küçüklük eziklik. Bizim buralarda kızsan ezilirsin. Böyle de illet bi mahalle işte. Neyse anam beni doğururken rahmetli olmuş. Babamla kendi yağımızda kavruluyoruz işte. Bi kere 2 de 2 kere de 3. sınıfta kala kala son sınıfa geldim sonunda. Merak etmeyin okulum falan değişmedi. Sınıfa yeni yakışıklı çocuk falan da gelmedi. Bizim her zaman ki kerizler.

•••••••••••••••

Yine her zaman ki gibi rutin işlerimi hallettikten sora kahvaltımı yapmadan evden fırladım. Evet kahvaltı yapmam. Sevmiyorum bana ters. Okula doğru yürürken karşıdan arzu geliyordu. Evet tek arkadaşım arzu kızlarla takılmayı sevmiyorum çok vıcık vıcık ortamlardan uzağım. Arzu süslüdür müslüdür ama o beni anlar çocukluktan beri arkadaşız. Yine bi kilo makyaj yapmış prenses. Anlamıyorum ya bi likitle parlatıcı neyine yetmiyo ki. Merabalaştıktan sonra bizimki heyecanlı yine ne oldu diye sordum hemen
-ya kızım ne olmadı ki bugün kavga varmış çıkıştaaaaaaa
-o aaaalarını sikerim arzu bilerek yapıyosun deme
-tamam tamam kızma canım kankacım
-eee ne var bunda her zaman ki gibi kavga işte nolmuş yani
-kızım bu sefer ki başka bizim tayfala karşı okulun çetesi arasında olacakmış kavga
-hassiktir daha önce niye söylemiyosun hay ben senin koş koş alpi emreyi cihatı bulalım bensiz olmaz o kavga
-ya koşma ayakkabılarım yüksek yetişemiyorum şerooooo

Arzuyu takmadan koşmaya devam ettim. Bizim çetenin çocukları alp emre cihat ve ben anahtar biziz gerisi ayakçıdır. En büyüğümüz cihat 20 yaşında okulun müdürü babası olduğu için babası onu zorla okutuyo. Emre ve alp de benimle bir. Emre cihat ve alpi görmüştüm. Okulun banklarından birinde oturmuş konuşuyorlardı. Hemen yanlarına gittim muhakkak o kavgada bende olmalıydım. Çünkü son zamanların en iyi kavgası olacaktı....


Arkadaşlar meraba umarım hikayemi beğenirsiniz inanın hbişey kurgulamadan bodozlama yazmaya başladım ve ben şahsrn çok beğendim gidişat başlangıç bence güzel umarım sizlerde beğenir votelersiniz bende devamını daha da istekle hırsla heyecanla yazarım voteleyen eller karnede 1 görmesin :D ;) ;)

İÇİMDEKİ PİSKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin