Jeg modtager en besked fra Josef på vej til skole. Sara hører klinglyden, men spørger ikke ind til hvem det er.På toiletterne efter skole, skriver han. Der plejer normalt at gå en dags mellemrum mellem vores møder. Han må være inde i en dårlig periode.
"Hvad er der galt?" spørger jeg Sara, da hun giver et stort suk fra sig. Hun har næsten ikke sagt et ord til mig hele morgen. Jeg har ikke spurgt ind til hendes og Aksels date i går, eftersom jeg på ingen måder overskuer at høre på, hvordan de to har siddet og holdt i hånd.
"Det gik virkelig dårligt," udbryder Sara pludseligt med frustration i stemmen. Jeg kaster et blik over på hende, men fanger ikke hendes øjne.
"Han afviste mig, da jeg spurgte ham, om han ville med ud på toilettet," fortsætter hun, denne gang med en snert af gråd. Jeg fryder mig, selvom jeg udmærket ved, at jeg ikke burde. Men på den anden side efterlader det mig med et spørgsmål. Drenge på min alder har som regel ikke andet i hovedet end at komme i pigernes bukser, og det ville komme bag på mig, hvis flotte Aksel var en undtagelse. Sara er en pæn pige, og det siger jeg ikke bare, fordi jeg er hendes tvillingebror.
"Det er jeg ked af at høre, Sara," lyver jeg sympatisk og giver hendes hånd et klem.
"Jeg kan bare ikke forstå det. Det var ham, som inviterede mig ud på kaffe," fortsætter hun med rynkede bryn.
Måske er han ikke så hetero, som vi går rundt og tror, siger jeg til mig selv.
☆
Jeg er lige ved at falde hen, da jeg hører stolene bevæge sig ud fra borderne. Lyset er for skarpt til mine søvnige øjne. Jeg kigger på mit ur og opdager, hvad klokken er blevet. Sara smuttede hjem til frokost. Hun var træt, skrev hun. Jeg trækker vejret et par gange, før jeg tager mine ting og går.
Som forventet får jeg øje på Josef ved håndvaskene, i det jeg gør min entré. Han kigger ikke op fra sin mobil, selvom han godt ved, at det er mig. Jeg står lidt og træder over mine egne fødder foran døren, mens jeg venter på, at han tager det første skridt.
"Hey," siger jeg stille, hvilket han overraskende nok reagerer på. Vi får øjenkontakt, men jeg bliver på ingen måde mødt af noget varmt blik. Han er iskold. Som sædvanligt.
"Kom," siger han så. Det føles så følelsesløst, at vi ikke har nogen rigtig samtale. Vi bevæger os begge mod en bås. Jeg gør tegn til, at han skal gå ind først, hvilket han adlyder. Han fumler med noget i sin lomme, som efter et par sekunders søgen viser sig at være et kondom. Jeg har ikke lyst. Som på ingen måder lyst. Han for hurtigt åbnet pakken, og jeg fornemmer med det samme, hvordan hans vejrtrækning tager til.
"Josef, jeg har virkelig ikke lyst til det der. Kan jeg ikke bare tage dig i munden?" spørger jeg bedende, selvom jeg allerede kender svaret. Hans ansigt går straks fra ophidset til arrig.
"Hvad tror du selv, din svans," svarer han mig nedladende og ler. "Smid tøjet," kommanderer han i stedet. Et kort øjeblik overvejer jeg alternativet til alt det her, men kaster hurtigt tanken væk. Det kan ikke ske. Det må ikke ske. Jeg bliver nødt til at gøre, som han siger. Josef når at få sine bukser af før mig. Jeg kigger ned og ser, at han allerede har jern på.
"Kom nu i gang," hundser han og lukker brættet i. Jeg smider langsomt og modvilligt min klistrende t-shirt på gulvet og derefter mine nederdele. Det føles så forkert det her. Josef har besvær med at få kondomet på hans pik. Det er alt for småt til hans enorme pik. Uden et ord tager jeg det ud af hånden på ham og putter det ned over ham uden problemer. Hans veltrænede lår dirrer helt i det min tommelfinger strejfer hovedet. Kondomet er glat, men ikke glat nok til, at han kan glide op i mig uden creme.
Han samler benene en smule, så jeg kan komme til at sætte mig på ham, men spreder dem igen, da jeg støder mod hans bryst. Hans læber og tunge danser rundt på min hals. Det rykker lidt i min pik, selvom jeg er frastødt.
Jeg trækker vejret dybt, i det jeg langsomt lader ham glide op i mig. Han føles kæmpe oppe i mit snævre hul. Det begynder at gøre ondt jo længere han kommer op. Han giver et støn fra sig, da han når i bund.
YOU ARE READING
LUCA
Teen FictionHistorien handler om en dreng ved navn Luca, der som ung og homoseksuel skal navigere rundt i ungdomslivet i sin gymnasietid, hvor både gamle og nye bekendtskaber står på hans vej frem i livet.