"Bit" "Biit" "biiiiiit" yatağında sakince uyuyordu ve oda ne alarmı çalıyo!! ve bittin yüzü asık "lanet" diyerek ayağa kalkıyor ve yine aynı rutinlerini yapmaya başlıyor... Önce tabiki bitin mis kokulu hiç bir yerde b.k olmaksızın sevdiği tuvaletine giriyor...kendini bile göremediği aynasına bakıyo off bu ne güzellik bit resmen midemde kelebekler uçuşuyor.😑. Bugün bitin her gün olduğu gibi işlerini yürütmesi gerek,bit apar topar smokinini giyiyor ve ormanın içinde olan yıkık dökük evinden çıkıp ormanın ıssız bodrumuna doğru yol alıyor. Bit dün ki aldığı operasyonu tamamlamak için silahının mermilerini yinilemeye gidiyor,mermilerini iyice yalayıp yalayıp onun fikrince temizlidikten sonra...
Beklediği kurbanını gözetliyo tam oluyor derken bit in elleri terliyo ve düzgün nişan alamıyor bu gidişle yanlış bir haraketle ...ölür...ve bit olduğunca sakin olup nişanını doğrultuyor ve oluyor oluyooooooooooooooor ah evet bit havalısın, biliyormusunuz bitin nişanda hiç kimseye fırsat tanımadığını söylemişmiydim😊. Bit vurduğu kurbanını alıp eve doğru sürüklemeye başlıyor ama oda ne bit 😲,karşı tarafda birisi gördü bit son derece hızlı bir şekilde kurbanıyla birlikte kaçıyor bit kafasındaki tane tane damlacıkları yüzüme çarpıyor resmen yüzümü yıkıyor bit okadar telaşlı ki gözleri çarkı felek gibi dönüyor,bit iyimisin hadi ahbab dayan.......... ama yinede tetikte olmalıyız bit önümüzü kolluyor bende arkayı bir birimizin sadece ayak seslerini duyuyoruz korkudan bir birimizle ne konuşup nede yüz yüze bakabiliyoruz sadece birisi varmı diye kolaçan ediyoruz"ah şükürler olsun evimiz e geldik artık korkulacak bir şey kalmıyor, kurban leş gibi kokmaya başlıyor biyan önce onu bodrum kata atıyoruz.Çok yorgunuz hiç halimiz kalmıyor leş i bodrum kata attıktan sonra bir yerlere yığılıyoruz ,bitte bakıyorum işin bittiğini söylüyordu "peki şu adam ne olucak"dediniz onu da vurduk ve gömdük çünkü bize çok yaklaşmıştı,yapıcak bir şey yoktu tabi ben böyle şeyleri yapamam bit e borcum olduğu için yanında yardımcısıyım yoksa arkama bakmadan kendimi 🐔lara yem ederim ah işte akşam oluyor gün batıyo "tabi ben bunu göremiyorum ondan bile mahrumum😠"neyse neyse bit e yemek yemeliyiz diye bakış atıyorum depodan leşi çıkartıp deriyi alıyor "ben deri sevmem😁"kanı alıp kendisinin tabağına koyuyor bana da etleri pişiriyor ve afiyetle yiyoruz.
😅😌🙃🤪😶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Mı?
Short StorySadece okuyun kısa güzel bir hikaye işte Bu benim ilk hikayem^_________^