Ця історія про одно короля вампірів. У якого був дуже непосидючий та не зацікавлений цим світом син, тому що з років коли він був підлітком в нього померла мати. Тоді йому стало все одно на життя. Саме тієї ночі коли він повертався з прогулянки. Його батько був розлучень. Та не навмисно покусав свою жінку по всьому тілу. А так робити не можна.
Це все коїлося на очах у Рікі. Так йому зламали нервову систему. Його старша сестра усіма силами підтримувала його. І він ходив до психолога. Він думав що його друзі відвернеться від нього, але то справжні друзі, які підтримували Рікі та допомагали.
Вони його підбадьорювали. С тих часів минуло 6 років. І з кожним днем він все більше боявся стати, як його батько. Йому невдовзі буде 20, залишилося 10 місяців. А по вампірському календарі йому буде 110 років.
До його день народження він повинен знайти знай своє кохання, інакше він зникне з цього світу. В нього повинні були хоча одні відносини.Ви напевно запитаєте, чи він п'є людську кров, чи ні? Він п'є тільки тваринну кров.
З того часу він кусав тільки 10 людей. Тим часом коли його друзям нараховувалося 110-143 людини. В їхньому світі існує два типа Люди ти ВампіриСім'я Пак, Нішімура та Хюнін.
Щоб відвести підозру що вони вампіри|Хоча всім і так це відомо|
Вони вирішили бути мафіями.
Їх признали як найсильнішими мафіями в цьому тисячолітті.
Батьки спеціально їх з дружили щоб зробити такий колектив мафіозі.
Тай ще нашим батькам настільки нудно що вони вирішили що ми повинні в раз 8 ходити у цю школу.Pov Рікі
Я прокинувся з ранку в черговий раз, в якомусь барі мого батька. Я там частенько проводжу вільний час. Як ви зрозуміли що майбутньою королевою буде моя сестра Нішімура Конон. Меня батько практично не чіпав, якби моя сестра не нагадала йому що напевно мій останній рік життя. А я до останнього надіявся що вони забули.
- О Рікі ти вже прокинувся- З навів сонному стані сказав Джей, переймаючись за голову щоб зупинити головний біль
Доречі познайомтеся з моїми друзями:
~~~
Джей
25 рок по вампірському 115
Друг Рікі та Кая
Зараз він не має дівчину.
В нього були відносини але вони швидко закінчилися, вони зустрічалися лише 9 років
Він має свою особистість Керувати майбутнім
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоя кров така солодка
FanfictionЦя історія про одно короля вампірів. у якого був дуже непосидючий та не зацікавлений цим світом син, тому що з років коли він був підлітком в нього померла мати. Тоді йому стало все одно на життя. Чи на довго???...... Хто це змінить??...