"Ai koska.....?"

443 55 3
                                    

Joonaksen nk. 3kk myöhemmin
"Rakas, me ollaa Alen, Joelin ja Tommin kaa suunniteltu roadtripille huomen." Niko kertoi. "Kiva...mä ja Olli ei ilmeisesti päästä mukaa?" Kysyin. "Sori...ollaa suunniteltu tätä jätkien kaa jo ykkösest asti, ni tota ette...anteeks." Hän sanoi ja halasi minua. "Ei se mitää. Oon sit Ollin kaa." Sanoin. Niko nyökkäsi. "No mennääks moinkaa jätkii?" Hän kysyi. "Mennää vaa." Sanoin. Lähdimme eteiseen laittamaan kenkiä jalkaan ja sitten me lähdimme.

Time skip
Niko koputti Tommin oveen ja pian sen tuli avaamaan Joel. Kävelimme peremmälle eteiseen ja minä suljin oven. Potkimme kenkämme pois jaloistamme ja kävelimme Joelin perässä olohuoneeseen. Niko istui Tommin viereen sohvalle ja minä istuin Nikon syliin. Nojasin hänen rintakehään. "Mis Ale ja Olli o?" Kysyin. "Tos ulkoo puhumas." Tommi vastasi. "Mist?" Niko kysyi. "Huomisest." Joel vastasi. "Eli ne riitelee." Sanoin. "Ei ne täl kertaa." Joel sanoi. Nyökkäsin vain.

Ollin nk.
Aleksi puhalsi tupakansavun naamalleni, josta minä yskäisin hiukan. "Kui et kertonu aikasemmi?" Kysyin. "En ajatellu et se ois nii tärkeet." Hän vastasi. "Ai koska riideltii jostai nii vitun tyhmäst ja pienest asiast?" Kysyin. "Ei se vaikuttanu pienelt tai tyhmält sulle kaks päivää sitte." Aleksi sanoi. Huokaisin turhautuneena. "Oon pahoillani. Mut sunki pitää pyytää anteeks multa." Sanoin. Aleksi alkoi hymyilemään. Hän heitti tupakkansa maahan, astui sen päälle ja käveli sitten lähemmäs minua. Hän otti käsistäni kiinni. "Hyvä on. Olli Elias Matela, mä oon hyvin pahoillani siitä et mä söin sun kiinalaisen ruuan." Hän sanoi. Aloin nauramaan, sillä en pystynyt ottmaan häntä vakavasti. Pussasin häntä huulille ja hän vastasi. "Eiköhä mennä takas sisäl." Aleksi ehdotti. Nyökkäsin ja me lähdimme sisälle.
》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 262

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISWhere stories live. Discover now