Uyandığımda başım ağrıyordu. Kahvaltıyı hazırlamaya üşendiğim için Jisung'u aradım.
Hannie: ne istiyorsun Jeongin daha yeni kalktım aaaa
Jingin:
Bugün sana kahvaltıya gelsen bir sorun olurmu?Hannie:yok olmaz zaten Minho ve arkadaşlarıda bana kahvaltıya gelcek bende zaten seni davet etcektim açmadın.
Jingin:
Tamam geliyorum uçarak ve kaşar koy mutlaka 🍝Hannie: tamam tamam Ayh unuttum Minhogil gelicek birazdan ayh yere düştüm
Jingin:
Tamamm kapatiyomHannie:byyy
Minhogil derken yanında kimler vardı acaba. Jisung birazdan gelicekler dediği icin hemen kalkıp üstümü giydim ve evden çıktım. Jisung'un evi buraya uzak değildi. Abim yokken istediğim yere gidebilirdim çünkü abim benim bara ve benzeri yerlere gitmeme izin vermiyordu. Abim annem değil Babam değil annem bile izin verirdi. Annemgil bi yurtdışından gelsinler hemen sevgilin varmı yoksa şuraya buraya git güzel kızlar bulda çocuklu aileniz olsun abin gibi erkek bulursan evlatlık edinmek zorunda kalırsın onun için güzel kızları bul derlerdi ve babam çok anlayışlı biriydi erkek bulsam bile hep yardım ederdi bana fakat annem erkek bulursam kendi işini kendin yap gay olmayı sen seçtin fln derdi ve bu benim sinirlerimi bozardı.
Jisung'un evine vardığımda dışarıdaki ayakkabılarla bakıştım. Sanırım benden önce gelmişlerdi. Jisung'un evinin yedek anahtarı bendeydi çünkü Jisung hep anahtarı kaybederdi. İçeri geçtim ve salonda oturan Minho ve Seungmin'i gördüm. Seungmin'in geleceğini hiç düşünmemiştim. Bende fazla beklemeden içeri geçtim. Minho bana selam verdi. Bende ona selam verdim ve bende oturdum.
Jisung'un yemek hazır demesiyle hemen yerimden kalktım ve mutfağa gittim. Ben jisung'un mutfağını çok seviyordum. O yeşil duvarları ve duvarla uyumlu turkuaz-mavi dolapları o kadar güzel duruyordu ki. Uzun süren sessizliği Minho bozdu.
Minho:kim kimle oturacak gençler?Jeongin:
Herkes tek otursun işte rahat rahat.Minho:ama birtek biz yokuz Chan ve Changbin'de var. Ayrıca ben Jisung'la oturcam diğer yanımdada Chan oturcak Chan'da Changbin'den ayrılmaz yani sen Seungmin'le otur.
Jisung:evet evet oldu bu hemen Chan'ı ve Changbin'i çağıramm
Ohh 1 2 3...
CHANNNĞĞĞH
CHANGBİNNNĞĞH
GELİN YEMEKK HAZIRRRRR GELİN LAJisung ve Minho'nun planını anlamıştım. Ancak ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar istediklerini elde edemeyeceklerdi. Chan ve Changbin geldi. Herkes Minho'nun dedigi gibi oturdu. Jisung bana bakarak gülüyordu. Ben ise onu önemsemeden yemeğimi bitirdim. Ayağa kalkacakken Jisung masayı oynattı ve ayağım masaya çarptı. Tam yere düşüyordumki Seungmin beni tuttu. Ben kızarmıstım hemde çok Seungmin bir Jisung'a bir bana bakıyordu. Beni hemen bıraktı ve Jisung'a döndü.
Seungmin: niye oynatıyon masayı gerizekalı
Seungmin konuşurken arkama bakmadan koştum. Jisung'a hep geldiğim için Jisung artık bana bir oda yapmıştı. Hemen odama geçip yüzümü kapattım. Aklımdan çıkmıyordu. Hem Seungmin neden beni tutmustuki? Ya bana karşı birşeyler hissediyorsa? Ben bunları düşünürken Minho odamı bastı.Minho: onunla yapmak mı istiyorsun sen yoksa?
Jeongin:
Ne alaka olm niye istiyim yaşıma bak boyuma bakMinho:merak etme bu gece istediğini elde ediceksin sen sadece ona yaklaşmaya çalış
Jeongin:
İstediğin şeyi elde ediceksin derken?Minho: Seungmin seni dövdüğü ne pismanmis yani bu Seungmin için demek oluyorki Seungmin senin canını yakmiycak ve beni seninle arkadaş olmaya çalışacak.
Jeongin:
O? Benle? Arkadaş olmaya çalışcak? Rüyamda görsem inanmam.Minho: bak Seungmin yorgunken çıplaklı şeyler görünce yorgunluğunu unutuyor ve istiyor onun icin geceye kadar onu yorucaz sende benim verdigim seyi giyeceksin ve sabah uyandığında geceyi hatırladığı zaman aşık olucak sana Seungmin biraz tuhaf ama olsun.
Jeongin:
Tamam hyung ama dahada kızarsa?Minho: bunları sonra konuşalım şimdi Seungmin'i yormaya çalışalım.
---------------------
Selam evet kısa bir bölüm oldu ama bundan sonraki bölümü uzun yapmaya çalışacağım 💋💓💝💝💓💋 umarım beğenmişsinizdir:D 💝💓💋💝💓💋 kelime sayısı: 562