(ascultați piesa)
Autoare pov
Astăzi este prima zi a Sarei la liceu de când sa întâmplat acel incident cu mama sa, aceasta a murit acum 2 ani.Ea a fost foarte tristă în acest timp,dar a început să meargă înainte chiar dacă ea nu mai este lângă aceasta😔.
Sara pov
Astăzi este prima zi de liceu după ce sa întâmplat acum un an,vreau sa fiu optimistă și să îmi fac prieteni sper......In fine lăsăm toate probleme deoparte și ne întoarcem la ce este mai important. Sper sa nu am probleme din prima zi. Dintr-o dată aud că-mi sună telefonul,era tata(tatăl ei era plecat în Tokyo iar ea era în Seoul,nush dacă am scris bn dar în fine 😂)
Convorbire telefonică
Sara: Bună tată,ce mai faci?
Tata: Bine dragă,voiam să văd cum ești înainte de prima ta zi.
Sara: Am.........da sunt ok , mi-e puțin teamă dar în rest sunt ok.
Tata: Bine draga mea,te iubesc și succes!
Sara:Și eu te iubesc tata, mulțumesc!
Tata:Pa!
Sara:Pa
Convorbire telefonică încheiată
Sper sa îmi fac prieteni și să nu am probleme.
Jungkook pov
Astăzi m-am trezit fericit că începe liceul și că o să-mi văd prietenii, m-am dus în baie mi-am făcut rutina și după m-am îmbrăcat și am plecat spre liceu,dar când la câteva case văd o fată care asculta muzica și citea,dar aceasta dă peste mine fără să observe.
Jungkook: Ai grija pe unde mergi!
Sara: Scuze,nu am fost atentă, îmi pare rau!
Jungkook:Se vede(zicea cu o voce batjocoritoare).
Sara:In fine,eu plec pentru că nu am timp de tine!
Jungkook:Drum bun și cale bătută!
Sara pov
Am plecat de acasă spre liceu,ascultam muzică și citeam când dintr-o dată dau peste un băiat.
Jungkook: Ai grija pe unde mergi!
Sara: Scuze,nu am fost atentă, îmi pare rau!
Jungkook:Se vede(zicea cu o voce batjocoritoare).
Sara:In fine,eu plec pentru că nu am timp de tine!
Jungkook:Drum bun și cale bătută!
Îmi venea să intru în pământ de rușine. Când am ajuns la liceu am intrat în sala de clasă unde m-am dus în ultima bancă de la fereastră când dintr-o dată văd o fată care vine la banca mea.
Layla: Bună,eu mă numesc Layla,pe tine cum te cheamă?
Sara:Sara,îmi pare bine!
Layla:La fel!
Sara:Am......ai vrea sa stai cu mine în bancă, dacă vrei bineînțeles?
Layla:Sigur,de ce nu!
Sara: Mulțumesc!
Layla:Pentru puțin!După ce fetele au început să mai vorbească despre alte chestii au început să se înțeleagă și chiar sa devină prietene. Mă simt chiar bine sa văd că am pe cineva care mă înțelege,dar dintr-o dată aud vocea cuiva cunoscut oare să fie........nu se poate!
Jungkook pov
După acel incident mi-am continuat drumul spre liceu. Când am ajuns acolo mi-am revăzut prietenii și am mers în clasă în banca mea,dar dintr-o dată aud o voce cunoscută mie. Mă uitam atent sa vad cine este,dar nici bine nu ridică fata capul că i-am văzut fața,nu se poate..............era fata de pe autostradă .
Sara pov
Nu se poate.............era acel băiat peste care am dat de dimineață,vai de viața mea,nu pot sa cred că dacă acest băiat va fi cu mine în clasă mă arunc pe geam.
Sara:Layla,cine este băiatul ăla (îi arăt cu degetul spre el)
Layla:Aa.....el este Jungkook,este cel mai popular din școală.
Sara:Am înțeles,dar el are o soră sau daca mai are ambii părinți în viață?
Layla:Da mai ora o soră,numele ei este Sofia,dar ea este mai mică decât Jungkook. Mama lui a murit acum 2 ani,iar tatăl lui este un om de afaceri care chiar se descurca foarte bine. Dar în fine lăsând asta la o parte,tu nu mi-ai spus nimic de părinții tăi!
Sara:Am..........da,dar vreau că asta să rămână între noi,ok?
Layla:Promit!
Sara: Așa......am.......mama mea a murit și ea tot acum 2 ani,iar tata este in Tokyo. Mama a murit pentru că avea cancer așa că tata nu a suportat faptul că mama nu mai este printre noi și a plecat în Tokyo unde chiar se bucură de noua lui viață. Am acceptat acest lucru pentru ca sa fie el fericit,dar..........(au început să-mi de-a lacrimile)eu tot nu m-am împăcat cu chestia aceasta și vreau să nu spui la nimeni, de-asta eu nu vorbesc cu prea mulți oameni și de aceea nu am prieteni,pentru că îmi este frică de ce vor spune aceștia (spune plângând).
Layla:Wow, normal că nu voi spune la nimeni draga mea vino aici.
M-am dus la ea in brațe de parcă erau ale mamei mele și o strângeam foarte tare de parcă nu mai voiam să-i dau drumul. I-am spus că mă duc la baie sa mă spăl puțin pe față. Am terminat ce aveam de făcut,dar când sa ies din baie apărare,(ghiciți voi cine🥁🥁) Jungkook? Ce caută el aici,oare ma recunoscut? Sper sa nu.
Jungkook pov
După ce am văzut că fata acea plânge,am văzut că sa dus la baie așa că m-am dus și eu după ea. Când a ieșit din baie sa uitat mirată la mine.
Sara:Ce cauți aici?
Jungkook:Am venit să vad ce ai!
Sara: N-am nimic sunt bine,dar ce îți pasă ție?
Jungkook:Uite că-mi pasă,după ce mi-ai făcut dimineață!
Sara:Am spus că-mi pare rău! Acum dă-te și lasă-mă să plec!
Jungkook:Nu vreau!
Sara:Am zis sa te dai și lasă-mă dracu in pace!
Jungkook:Bine!(mă dau la o parte și o las sa plece)
Sara pov
Vai de viața mea,ce dracu mi sa întâmplat nu pot sa cred așa ceva,sper sa nu mă mai văd cu el niciodată,îl urăsc nu mai vreau să-l văd niciodată este aish.........îl urăsc. Mă duc la Layla și îi povestesc ce mi sa întâmplat.
Sara:Laylaaaa,nu o să-ți vina sa crezi ce mi sa întâmplat!
Layla:Ce este Sara,mă sperii!
Sara: M-am întâlnit cu Jungkook la baie!
Layla:Ce mă?
Sara:Da și eu mă uitam șocată la el pentru că nu știam ce caută acolo.
Layla: Foarte ciudat,in fine lasă asta haide sa mergem la oră.
Sara:Bine!
Ne-am dus la oră pentru că normal aveam coreeană și na. M-am dus în bancă și îl văd pe Jungkook cum intră pe ușă,ah este așa frumos. Dar nici bine nu mă uit la el că facem contact vizual,dar eu îl rup și mă întorc la treaba mea.
Autoare pov
După ce s-au terminat orele,fetele au plecat acasă mai ales Sara pentru că avea nevoie să-și adune gândurile. După ce și-a făcut un duș sa dus în bucătărie să-și facă ceva de mâncare și sa băgat la somn pentru că era 22:30 dar aceasta nu putea să doarmă din cauza lui Jungkook. Nu putea să-și ia gândul de la el nu știa ce să facă așa că a încercat să doarmă și chiar a adormit.
Jungkook pov
Mintea mea este tot la acea fată de la liceu simt că mi-a sucit mințile,nu știu ce se întâmplă cu mine parcă m-am îndrăgostit de ea,dar nu se poate să mă placă mai ales după ce i-am făcut azi și nici măcar nu știu cum o cheamă. Ah......mă duc să dorm.
Autoare pov
A doua zi Sara sa trezit cu o durere de burtă semn că ia venit menstruația,sa dus la baie sa se schimbe să-și facă un duș și să mănânce ca să poată pleca la liceu.
Sara pov
Sper ca astăzi să nu se mai întâmple ce sa întâmplat ieri. Nu sunt sigură dacă Jungkook o să-mi facă tot aceeași chestie că ieri,sa sperăm că nu.Dar nici bine nu ies pe ușă că văd pe cineva cunoscut...........nu se poate așa ceva..............Bună toată lumea,sper sa va placă această carte fiind prima la care lucrez,dar mi-am incercat și eu norocul.
I purple You💜💜
CITEȘTI
Life with my enemy
Teen FictionSara este o fată mai rușinoasa și distanta,iar Jungkook un băiat rău și ,,se crede rege" "Te urăsc! Nu vreau sa te mai vad niciodată!" "Sara... A... A fost... Doar un pariu, dar eu chiar te iubesc..." "Dispari din viața mea, jungkook... Te urăsc..."