Bölüm 6

3.8K 241 38
                                    

Bölümün yarısı İnanç Alp'tan yarsi ise Perimden

Hadi keyifli okumalar ballar 🍯

İnanç Alp Armağan

Perilerden geldiğim gibi odama çıktım ne yemek yedim nede başka bir şey ben ne yapacaktım bu kızla elimden kayıp gidicek diye ödüm kopuyor,onu öptüğüm o an nefesini tutuşu sıcak dudaklarına dudağımın değişi bir an içimde milyonlarca havayı fişek aynı anda patlıyor gibiydi, ilk öpücüğünü de çaldık iyimi:)

Annem yemeğe çağırdığın da aşağı indim acaba o şimdi ne yapıyordu Aslının kardeşi gelmiş mıdır?  Ya aralarında bir şey olursa ya Peri ondan hoşlarınsa? Bunları düşünmekten kafayı yemek üzereydim hemen yemeğimi yemeden ayağa kalktım annem "Oğlum ne oldu niye yemiyorsun?" diyince ona baktım "Aç değilim anne size afiyet olsun ben biraz dışarıda gezicem" diyip evden çıktım.

Dışarıda iki üç dakika gezindim evlerine baktım ışıklar sönüktü daha peri gelmemişti biraz bekledim gelir diye, saate baktım dokuza geliyordu daha erkendi bir sigara yaktım, üstünden yarım saat geçti gelen giden yoktu bu böyle olmayacak hemen arabamı alıp ben de çıktım yola Periyi almak için, bir dakika bile orda kalmasına tahammülüm yoktu telefonu alıp aradım ama açmıyordu tekrar denedim yine aynıydı. Gaza daha çok bastım

Evlerinin önünde durduğumda hiç kimse yoktu acaba Peri çıkmış mıydı? Bunun olmamasını diledim ben kendi kendime düşünereken kapı açıldı ve içinden Peri çıktı yine çok güzel olmuştu zaten hep çok güzeldi. Ben tam inip yanına gidicektim ki arkasından biri daha çıkı bu sanırım Perinin bahsettiği Aslının kardeşiydi Periyi durdurup onunla konuştuğun da ben daha fazla dayanamadım ve bütün hızımla kornaya uzun bir şekilde bastım.

İkisi de aynı anda ne olduğunu anlamadan benim olduğum yöne baktı Peri beni gördü gibi gözlerini kocaman açtı, şaşırdığı her hâlinden beli oluyordu.

Sinirden ne yapacağımı bilmiyordum sadece onlara bakıyordum gerekten şuan delirmek üzereydim 'arabadan fırlayıp saldırmamak için' zor duruyordum daha fazla dayanamadım ve arabadan inip yanlarına gittim o piçi Perinin yanında gördükçe kendime hâkim olmam daha da zorlaşıyordu yanlarına ulaştığım da Peri o güzel sesi ile "İnanç Alp" dediğin de sonunda gözlerimi malum kişiden çekip Periye baktım dolgun dudakları tekrar aralandı "Senin buda ne işin var?" Çok güzel bir soru benim burda ne işim var cevabını bilmediğim bir sorunun bana yönelmiş olması, ben bile burda ne işimin olduğunu bilmeziken "Seni merak ettim gelmeyince gelim dedim" tebessüm etti "Çok iyi yapmışsin" bu gülüşü biliyordum yine beni kurtardın gülüşü, gülüşüne kurban olduğum.

Birden bir elin bana uzanması ile o yöne baktım "Merhaba Ali ben" eline baktım elimi uzatıp sıktım "İnanç Alp" dedim düz bir sesle "Memnun oldum" dedi Ali piçi ona piç demeden duramıyordum yakışıyordu da  cevabına başımı salladım Periye dönüp "Gidelim mi?" Diye sordum Peri konuşmadan Ali araya girdi "Erkek arkadaşın mı?" Bu soru Periye sorulmuştu ama cevabını adımı bilindiğim kadar iyi biliyordum ' hayır arkadaşım hatta kardeşim' diyip içimde kırılan bütün cam parçalarını kalbime saplıcaktı habersiz. Bu kızı sevmek çok zordu

Ama hiç beklemediğim bir cevap geldi Perim den "Evet erkek arkadaşım şimdi izinle" dedi ben duyduğum şeyle birlikte hızlıca başımı Peri'ye çevirdim o hiç bana bakımdan koluma girdi ve hızlıca ordan ayrılıp arabayla doğru yürüdük. Onun bunu demesiyle içimde söylediğim cümlelerin tam tersi oluşu ,Peri beni az önce erek arkadaşı gibi mi tanıtmıştı kalbimdeki ölü kelebeklerin canlanıp uçmasını bir kenara bırakın milyon havai fişek bir anda patlamaya başlar gibi kalbim atamaya başladı ben hayalini bile zor kurduğum olayların şimdi gerçeği yaşanıyordu her ne kadar içinde yalan olsa da böylesi bile çok güzeldi kim bilir belki bir gün gerçeği bile olur.

Göz Ucu  ( +18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin