5

526 27 2
                                    

Hyun POV

Ma trezesc cu capul pe ceva tare. Imi deschid ușor ochii si dau de pieptul lui Tae hyung. Țip cât ma țin plămânii apoi îl împing jos din pat.

-AHHH! striga Tae când face contact cu podeaua.

-Ce cauti în patul meu?!??

Se uita confuz în jur și își trece mâinile prin părul roșcat.

-Eu.... Dormeam... Ce puteam face într-un pat?

-Tae hyung!! Dacă se mai întâmplă vreodată să vezi ce o să-ți fac!!

Ma duc spre dulap, imi iau niște schimburi și ma îndrept  spre ușa. Intru în baie si las hainele să îmi cada de pe corp. Ma bag sub picăturile de apă fierbinti ce imi relaxeaza mușchii.

Imi sterg tot corpul cu un prosop apoi ma îmbrac cu hainele aduse.

Ma duc spre bucatarie si ma apuc de pregătit ceva de mâncare.

Aud ușa de la ieșire semn că Tae a plecat.

Mananc apoi ma duc spre ieșire pentru a ieși în oraș.

M-am dus la mall cu o prietenă de a mea. Ne uitam după haine, bijuterii, papuci.

Iesim din mall cu câte 2 sacose pline fiecare.

Prietena mea, Eunji, este o fire ce adora cumpărăturile. Cât despre cum arată, dacă eram băiat aș fi fost și eu în limba după ea. Ochii de un verde puternic, părul blond, formele ce iti lasa gura apa,zambetul ce atrage priviri, râsul ei colorat. Totul e perfect la ea. Și apoi sunt eu. Total opusul ei.

După ore de petrecut în oraș ca fetele ne ducem fiecare la casa ei.

Când intru în apartament, 7 perechi de ochi se lipesc de corpul meu.  Recunosc 3 dintre ele ca fiind Jung Kook, jimin și, desigur,Tae.

-Ai venit! striga Tae vesel. Mie foame! și ma tem să nu dau foc la bucatarie dacă ma apropii de ea. chicotesc la vorbele lui.

Îi salut pe băieți si ma îndrept spre bucatarie. Imi suflec mâinile și ma apuc de gatit. 2 ore. 2 ore de gatit pentru a face destulă mâncare pentru 7 bărbați înfometați.

Așez mâncarea pe masa din sufragerie și toți încep să mănânce.

-Waw! Gătești la fel de bine pe cum arati! spune jimin eu rosinduma instant.

Vad cum Tae ii săgeată niște priviri urâte.

După ce aceștia termina de mâncat, duc vasele la bucatarie pentru a le spala mai târziu.

Multe ore mai târziu baietii pleacă iar eu ma duc spre bucatarie pentru a spala vasele.

Simt 2 mâini pe talia mea care ma ridică pe blatul mesei. Tae se aseaza între picioarele mele, uitându-se insistent în ochii mei.

-Tae- nu apuc să continui ce aveam  de zic ca  acesta isi lipește buzele de ale mele.

Rămân blocată. Începe să-și muște buzele  peste ale mele. Îi simt gustul puternic de alcool. Nu stiu daca să-l împing sau săi răspund.

La ce ma tot gandesc?! Îl împing cu toată forța mea.

-KIM TAE HYUNG!! CE CREZI CA FACI?!?

Ochii lui căprui sclipesc, un ranjet îi apare pe buze.

Pleacă fără să zică ceva. Rămân blocată. Omul asta e nebun.

Ma duc spre camera mea si încep să despachetez tot ce am cumpărat azi.

Taehyung POV

Cine s-ar fi gândit că e așa greu să faci o fată să se îndrăgostească de tine.

E complicat. Hyun e complicată. Și asta imi place la ea. Nu se lasa cucerita ușor.

După ce am sărutat-o nu m-am putut oprii din zambit. Și nu stiu daca e din cauza alcoolului sau din cauza ca fata asta imi face ceva vrăji, altfel nu-mi explic ce se întâmplă cu mine.

Ma duc în baie pentru a-mi face un dus. Apa rece imi relaxează corpul. Imi înfășor un prosop în jurul taliei și ma duc spre bucatarie.

Imi iau o bere din frigider,ma duc în sufragerie și ma asez pe canapea dând drumul la un film.

După 2 filme și 5 beri simt deja cum am amețit. O silueta se aseaza lângă mine examinânduma.

-Cât de mult ai băut?

-Încă stiu cine sunt deci nu prea mult.

-N-ai de gând să te imbraci cu niște haine ca un om normal?

-Să ma gandesc.... Nu. E casa mea. Deci stau și dezbrăcat dacă vreau.

-Bine jucat. Ți-e foame?

-Mnu... liniștea se lasa între noi. Nu ai de gând să ma sugrumi pentru ce am facut azi? spun lăsându-mi capul pe marginea canapelei.

-Doar... Hai să uitam asta..... Nu am chef să ma cert cu tine.

Surad. Imi întorc privirea spre ea examinando.

Îmbrăcată cu un tricou și cu o pereche de pantaloni scurti. Părul lung lăsat pe spate, umed semn ca abia a ieșit din dus.

Se uita si ea la mine, privirea oprindu-se pe tatuajul de pe pectoralul meu.

-Ce semnifica?

-Nimic. A fost o provocare să-mi fac tatuajul asta. spun râzând când imi aduc aminte.

-Woah...

Se ridică în picioare ducându-se spre bucatarie. Se întoarce în cam 5 minute cu două căni.

-Ciocolată caldă. spune zâmbind.

I-au cana din mâinile sale și îi multumesc.

-După ce ne casatorim.... Ce se va întâmpla? întreabă dintr-o dată eu blocânduma.

-Nu.... Stiu...

Văd cum își fereste privirea de a mea. Ma apropii mai mult de Hyun, întorcându-i capul spre mine.

-Stiu ca nu prea iti convine cu căsătoria. Dar nu avem ce face. Ei deja au ales pentru noi.

Ochii îi sclipesc, semn ca va plânge. O trag la pieptul meu și îi mângâi ușor părul.

Îi simt lacrimile curgandui pe pieptul meu.

-Hei... Nu plânge.. Nu vom sta căsătoriți toată viața. Doar câțiva ani, poate.

-Câțiva ani sunt mulți, Tae hyung!

-Nu mai plânge. Nu-ți pata fața frumoasa cu lacrimi.

Îi sterg lacrimile cu vârful degetelor și o sarut cu grijă pe frunte.

Își pune capul pe umărul meu, uitându-se la televizor.

-Multumesc, Tae..

-Sunt aici. Când ai nevoie de cineva stii unde ma gasesti.

După minute lungi respirația i se reduce semn ca a adormit.

O i-au ușor în brațe și o duc în camera ei. O acopar cu patura și îi sărut fruntea.

_________

Scuzati greșelile gramaticale.


CASATORIE ARANJATA /K.TH/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum