Off sonunda bölümü yazabildim... Ben yazarken çok sıkıldım. Umarım siz sıkılmazsınız... İyi okumalar...❤️❤️**********
Yıl 2023
Yılbaşı partisinden döner dönmez kendilerini odalarına atıp üstlerine rahat şeyler giymişlerdi. Daha sonra Jungkook elindeki bir bardak suyu ve hapı Taehyung'un eline bırakmış, onun elindeki hapı yutuşunu izlemişti.
"Gelirken açık eczane görüp ilaç almayı hatırlattığın için sağ ol..." Taehyung dudağında kalan suyu kolunun tersiyle silerken Jungkook gülümsemiş onu kendine çekip öpmüştü. Daha sonra Taehyung doğrulduğu yatağa geri dönmüş, uzanmıştı.
"Annenler hâlâ televizyon izliyor. Belki de gidip neler olduğunu anlatmalıyız. Annenin kafası çok karıştı. Hâlâ senin beni mühürlediğini sanıyorlar."
Taehyung omuz silkti ve Jungkook'u boynundan tutup kendine çekti.
"Bu geceyi beraber geçirelim... Yarın kahvaltıda anlatırız."
Jungkook kafasını yana eğmiş onu yargılar gözlerle izlemişti.
"O deliğe bir daha girmiyorum. Canın o kadar acıyor ki oturamıyorsun bile."
Taehyung bir çocuk gibi onu itti ve kollarını önünde bağladı. "Beni kızgınlığa soktuktan sonra hiçbir şey yokmuş gibi yapamazsın!"
Jungkook onun sinirli homurdanmalarını umursamadı ve ışığı kapattığı gibi onu yatakta yana kaydırıp küçük yatağa sıkıştı.
"Dön arkanı..."
"Jungkook!"
"Dön dedim..." Jungkook'un mavi gözleri ışıkta parlarken Taehyung onun kurdunu dinlemenin doğru bir karar olduğunu düşünüp sırtını dönmüştü.
Jungkook onun baş ucundaki çekmecesinden kremini çıkarmıştı. Parmaklarına güzelce sürdü o kremi ve Taehyung'un açıktaki boynuna küçük öpücükler kondurdu.
Elini onun pijamasından içeri kaydırdı ve deliğinin üstüne, girişine, parmağını yavaşça sokarak sürdü. Taehyung acıyla inleyerek kafasını geriye atarken Jungkook onun alnına bir öpücük kondurdu.
"Tamam... Geçti. Sürdüm."
"Acıyor..."
Taehyung sırtını onun göğsüne yaslarken Jungkook onun saçlarını öptü ve sıkıca sarıldı. Sarmaladı onun tüm bedenini.
"Uyu hadi..."
Taehyung onun feromonlarıyla yumuşarken iyice ona sokulmuş, uyuya kalmıştı.
Sabah uyandığında ise yalnızdı. Jungkook'suz uyanmak onu biraz sinirlendirse de lavaboda olabileceğini düşündü.
Yataktan kalkmak için yan döndüğünde hâlâ canı yanıyordu ama ağrı kesici almak için odasından çıkacaktı.
Zorlukla ayağa kalktı. Salona doğru ilerlerken banyonun boş olduğunu gördü ve kaşlarını çattı. Neredeydi ki bu Jungkook?
"Günaydın oğlum..."
"Günaydın anne... Bir ağrı kesici verir misin bana?"
Annesi kafasıyla onayladı ve hemen ağrı kesiciyi dolaptan çıkardı, mutfağa girip bir bardak su doldurmaya başladı. Taehyung ise mutfak kapısına dayanıp onu izliyordu.
"Jungkook nerede?"
"Balkonda telefonla konuşuyordu en son..."
Annesi oğlu ilacını içerken saçlarını güzelce arkaya taramıştı. Taehyung'un aklında ise tek bir soru vardı o sırada. Jungkook kiminle konuşuyordu kimseyi tanımadığı bu yerde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Two Universe //Taekook
Fanfiction1777 yılının omega Jungkook'u ve 2022 yılının alfa Jungkook'u yer değiştirir. ¡Yetişkin içerik!