👣 #4 - Parental || Bruce Wayne/Batman x Reader👣

119 4 6
                                    

(⁠☞⁠ ⁠ಠ⁠_⁠ಠ⁠)⁠☞ Ez nem lett olyan jó.

T/n - te nevedHős neved - Bat Avenger Sz/sz - szemed színeH/sz - hajad színe

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

T/n - te neved
Hős neved - Bat Avenger
Sz/sz - szemed színe
H/sz - hajad színe

Reader Bruce legidősebb örökbefogadott gyereke akit csak Bruce és Alfréd ismer a többiek nem. Reader is a Liga tagja és egy olyan küldetésre kellett mennie fiatalon, ami évekig eltartott és sose lépet kapcsolatban Ligával mert nem tudot. Bruce nem szerette ezt az ötletet, hogy a gyerekének kell vállalnia ezt de csak így volt lehetőség rá. Majd a küldetésnek vége és a Reader vissza akar menni a Ligába de a Liga minden tagja a Fény ellen harcol majd ő is tiszteletét teszi és mindenki ott fog rájönni, hogy aki megmentette őket a régen elveszet lány.

============================================================

Kevesen tudják, hogy Dick Grayson érkezése előtt Bruce Wayne-nek volt már egy örökbefogadott lánya T/n Wayne. Már a lány nagyon fiatalon a Liga tagja lett azaz a Liga legfiatalabb tagja volt rajta kívül senki más, ez még Young Justice csapata megalakulása előtt volt.

<Őrtoronyban>
T/n ekkor tíz éves volt. A Ligának volt egy küldetése de egyikük se tudta elvégezni mert idősebbek a kelleténél.

- Valamit csinálnunk kell. - mondta Clark.

- De mit? - kérdi Diana. - Mi idősek vagyunk ehhez és John nem küldhetjük oda túl veszélyes lenne neki.

- Mi van a kicsi denevérrel? - kérdi Hal.

- Nem fogod belekeverni a lányomat ebbe, ő túl fiatal. - mondta Bruce.

- Csak ő tud odamenni és beolvadni egyedeül. Nem is tudják, hogy Bruce Wayne gyereke. - mondta Hal. - Senkinek se tűnne fel ha elmenne.

- Halál vágyad van Hal? - kérdi Oliver.

- Hagyd ki a lányomat ebből Hal Jordan. - mondta Bruce komoran.

- Tudsz jobb megoldást. - mondta Hal.

- Ő még csak egy gyerek. - mondta Shayera. - Miért küldjük egy háborús övezetbe egy másik bolygóra?

- Kiképzik ott a gyerek zsoldosokat. - mondta Hal. - Ezt már tudjuk. És ugyan úgy van ott is levegő ami miatt nem lenne veszélyben annyira.

- Igen és a gyerekek nagy része meg is halnak ott azonnal. - mondta Dinah.

- A lányomról beszélsz. - morogta Bruce.

- Nekem se tetszik Bruce, hogy odaküldjük a lányodat de nincs más lehetőségünk. - mondta Hal.

- Hagyjuk mára ezt a megbeszélést. - mondta Clark. - Majd holnap újra megpróbálunk valamit kitalálni.

- Támogatom az ötletet. - mondta Diana.

Ezzel az egész Liga egyet értett. De nem tudták, hogy T/n Wayne az egészet hallotta.

DC Oneshots ✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora